Thunderking Megapack [Uitloop]

Isandra

VWC lid
Artikelnummer: 308
Artikelnaam: Thunderking Megapack *nieuw 2010*
Bruto Gewicht: 576 (per box)
Box: 24 stuks
Tijdsduur: +- 3 sec.
Stijghoogte: +- 30 mtr.
Richtprijs: Volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn de thunderking basics zo te zien die kostten normaal €9 per 24 dan is €12 aan de hoge kant :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit echt een goede actie van Broekhoff! Vorig jaar ook veel thunderkings gehad, en ik ben fan van deze dingen. Nu hopen dat de prijs beetje te doen is, dus 7,50 voor een pakket inplaats van 9 euro voor 6 lossen doosjes

Theking

nou ik vind het puur na aperij van GBV.
maar voor overdag is het mischien wel leuk voor een klein prijsje dan

nice , maar aangezien een doosje van 4 stuks 0,75 euro kost!

mag deze doos ong. 6 euro kosten of ietsjes korting en dan zo ronde de 5 euro!!
maar dat zal wss niet gebeuren

Ik heb via het forum van Isandra.nl vernomen dat de prijs van dit product € 17,50 is.

Ik vind ze aan de drue kant ...

Isandra vuurwerk heeft besloten dit artikel niet meer te gaan verkopen ...

Laatst bewerkt:
De normale prijs per 6 stuks is toch 4 euro? 4 x 4 = 16. Dus dan zou dit pakket meer kosten dan datje losse thunderking pakjes koopt?

en die basics hadden trouwens een adviesprijs van 1,50, dat je ze voor 75 cent kon krijgen is alleen maar heel erg mooi meegenomen. Maar wie zegt dat dit ook daadwerkelijk de mini's zijn? wie weet zijn het wel de normale in een nieuw jasje.

We moeten dus gewoon afwachten wat het is :)

ik kan op broekhoff.nl of vuurwerkexpert.nl niks over deze thunderkings vinden...:bonk:
ze staan ook niet bij nieuwe artikelen, maar is het zeker dat deze verkocht gaan worden??

en die basics hadden trouwens een adviesprijs van 1,50, dat je ze voor 75 cent kon krijgen is alleen maar heel erg mooi meegenomen. Maar wie zegt dat dit ook daadwerkelijk de mini's zijn? wie weet zijn het wel de normale in een nieuw jasje.

We moeten dus gewoon afwachten wat het is :)

Dit zijn gewone thunderkings, geen mini's zoals werd verwacht.

ik kan op broekhoff.nl of vuurwerkexpert.nl niks over deze thunderkings vinden...:bonk:
ze staan ook niet bij nieuwe artikelen, maar is het zeker dat deze verkocht gaan worden??

Ze worden verkocht en staan ook op de broekhoff website. Onder knalvuurwerk en dan Thunderking Mega Pack.

Isandra post op zijn forum ook, dat het niet de Thunderking Basics zijn :O

Citaat van: superpeet op 10 Oktober 2010, 12:24:01
Dit zijn overigens niet de gewone thunderkings, maar kleinere die meestal verkocht worden tussen de 0.75 en 1.25 euro. De kans is dus groot dat deze tussen de 6 en 8 euro gaat kosten.
(correct me if im wrong)

antwoord van isandra:
Ga hier zeker maar niet vanuit. Deze Thunderkings zijn niet de budget Thunderkings.

Hmm, wat is nou de winkelprijs?
Kan dat niet duidelijk uit de tekst opmaken.

Zelf ben ik fan van dit soort "mortieren" dus lijkt me best wel vet zo'n groot pak.
Alleen de prijs moet echt normaal te doen zijn anders koop ik wel Binkie's of zo.

Bij de winkel waar ik werkzaam ben kost hij €8,50. Dit is dan wel de aanbiedingsprijs in de voorverkoop...:wink:

Bij de winkel waar ik werkzaam ben kost hij €8,50. Dit is dan wel de aanbiedingsprijs in de voorverkoop...:wink:

Dat lijkt er meer op. Toch heb ik liever een bullpack asianthunders bij tuincentrum vechtweelde waren deze afgelopen jaar onder de 20,- :bonk:

Ik hoop dit jaar weer... :D

Back
Bovenaan