Thunderking Bulkpack

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VC544
Artikelnaam: Thunderking Bulkpack
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 53 gram
Aantal schoten: 50x1 schoten
Effectomschrijving: De hele avond knallen voor weinig? Dan is deze bulkpack met 50 (!) snoeiharde thunderkings een must have!
Afmeting:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 24/50
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

vc544.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Zijn deze nou 7 euro in de voorverkoop? Koopje lijkt me zo voor 50 stuks

Volgensmij is dit juist het artikel wat niet meetelt met die actie. Beetje vreemd vind ik wel, 7 euro voor 50 singleshots is zeer goedkoop, maar nog steeds realistisch. Robin Hood vuurwerk verkocht soortgelijke singleshots van Broekhoff ook voor 7 euro per bulkpack. Edit: ze tellen wel mee bij mijn filiaal zie ik net. Je ziet ze echter nergens goedkoper dan 12,50 volgensmij. Dus 8,75 zou het laagste zijn wat je dan vind.

Volgensmij is dit juist het artikel wat niet meetelt met die actie. Beetje vreemd vind ik wel, 7 euro voor 50 singleshots is zeer goedkoop, maar nog steeds realistisch. Robin Hood vuurwerk verkocht soortgelijke singleshots van Broekhoff ook voor 7 euro per bulkpack. Edit: ze tellen wel mee bij mijn filiaal zie ik net. Je ziet ze echter nergens goedkoper dan 12,50 volgensmij. Dus 8,75 zou het laagste zijn wat je dan vind.

Aah okee, ik zag ze in Putten voor een 10tje. Misschien dat ik maar een doosje meeneem. Ben wel benieuwd hoe deze zijn.

Back
Bovenaan