Thunder Rain

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC127
Artikelnaam: Thunder Rain
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €23,95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

wolvega01.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is is het een cake met de kruit inhoud tot 200 gram, dat zijn namelijk alle cakes die een 100 serie nummer hebben.

@Edit : Hm, na even goed te hebben gekeken is dit bovenstaande verhaal van mij niet helemaal juist, dus wat betreft kruitinhoud moet ik even passen.

Laatst bewerkt:
Deze cake presteerde gisteren goed. Eerste schoten gaan met een glinsterende staart de lucht in gevolgd door rode peony met witte blinkers, daarna groen met paars gecombineerde peony, gevolgd door gouden palm effecten, en de finale van 4 schoten met gouden palm effecten die overgaan in crackling.

klinkt goed :) hopelijk komt het filmpje snel hiervan ben benieuwd

Ik ben ook razend benieuwd naar de beelden van dit product maar natuurlijk ook van alle andere... We wachten af.

Ik denk dat ik dit jaar wel even langs de plaatselijke Schuurmans dealer ga. Ze komen met veel nieuwe producten die er vooralsnog erg goed uitzien.

Voor jullie is er nog weinig bekend over deze cakes. Ik verwacht dat Mike de films ook snel online zal gooien zodat jullie het vuurwerkseizoen gewoon hier kunnen blijven. Schuurmans Vuurwerk heeft een aantal hele leuke cakes voor de liefhebber, maar ook andere cake met misschien wat standaard effecten maar wel goed uitgewerkt.

weer een topcake hopelijk is de prijs betaalbaar dan komt ie zeker in mn collectie nou de andere nieuwe cake s nog bekijken :p

Ik vind de effecten ook erg mooi, maar schuurmans kennende zal dit 16 shots blokje duurder zijn dan een andere 16 shots cake bij een andere importeur. Maargoed, wie weet valt het mee....

De prijzen moeten nog geheim gehouden wordne, dus we wachten af hehe :bye:

mits de prijs goed is , is dit zeker 'n aanrader .
mooie gekleurde peony's en willow achtige effecten , ziet er goed uit .
het lijkt de goeie kant op te gaan met schuurmans .

echt deze pot staat bij mij bij de toppers.
Ik had nie verwacht dat de boeketten zo mooi waren en de goud bleef lang in de lucht. dit jaar weer in mij lijst

Back
Bovenaan