Thunder Movies 2010-2011

Thunderboy

VWC lid
Yo Freaks,

Allereerst natuurlijk iedereen weer de Beste Wensen voor het nieuwe jaar!!De Jaarwisseling is hier prima verlopen, het was weer fantastisch en er zijn heel veel leuke spullen geschoten. Tussendoor is er af en toe gefilmd, en ik hoop dat jullie er van gaan genieten...:wink:

Hier komen ze, de 1e films van Oud en Nieuw 2010-2011,

Veel kijkplezier!

1.

2.
de filmer stond ff te slapen.. :bonk:

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

13.

14.

15.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

16.
+ YouTube Video

17.
+ YouTube Video

18.
+ YouTube Video

19.

20.

21.

22.

23.

24.
+ YouTube Video

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Zeker hele mooie filmpjes weer!!! Alleen die Thunderking XXL is volgens mij de Thunder Coloured Heaven, die schiet namelijk in salvo's en de XXL aan een stuk door :wink:

Update in de startpost.
De fluitbak 2010-2011, snoeihard fluitgenot in film 12:p

@rutti-partyboy
ik film met de panasonic sdr h20eg, en de Hoogmoedjes waren super goed wat mij betreft de beste nieuwkomer van afgelopen seizoen!

@Rocketfreak
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben....het knalde in elk geval heerlijk hahaha

Laatst bewerkt:
Vandaag weer 4 verse films in "Thunder Movies"....
We starten met een leuke combo van 2 geweldige cakes, Silly Walks en Happiness in film 31.
Van de Wodka Blue had ik 2 stuks, in film 32 gaan we nog een keer genieten van deze brute siercake. Tot slot sluiten we af met 2x Crackling Chry, liep helaas niet helemaal lekker door maar wat blijven het vette waaiers zeg.

btw. Voor degenen die alle knalcakes nog eens willen zien is er een kleine compilatie in film 30

Enjoy

Back
Bovenaan