Thunder King [Uitloop]

Artikelnummer: NL101
Artikelnaam: Thunder King
Aantal Schoten: 25sh
Effectomschrijving: Coloured Bullets up to Bang
Stijghoogte: +- 15
Tijdsduur: +- 12sec
Richtprijs: €15,-
Verpakkingseenheid: 12/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wat een heerlijk tempo! Gisteren mee kunnen maken tijdens de demo te Haarlem. Wat een goed tempo. Er werden er volgens mij 3 te gelijk afgeschoten. Ik stond echt verbaast van de knallen die hier uit kwamen. Volgens mij net iets zachter dan de Belgische variant.

Kortom, een uitstekende publiekstrekker met een grote naam, en ook zeker geen slechte knalbatterij.

ja inderdaad wat een tempo had ik egt niet vewacht van deze ceker een goede opsteker! super deze knalbatterij.

Ik heb het gefilmd meschien komt het filmpje nog wel.

Stond gisteren bij de demo in Haarlem versteld van de knallen die uit deze pot kwamen. Zeer heftig. Volgens mij gingen er twee tegelijk de lucht in.
Topper.!!!

Heerlijk tempo, stevige knallen!
Ik heb net zoals de andere drie leden die hierboven staan, ook deze mogen aanschouwen in Haarlem. Het is dat ik de Thundering Heaven al in de collectie heb, anders zou ik deze wel gaan halen.

Ik zal in de loop van de maand een filmpje van deze pot (potten, aangezien er meerdere tegelijk werden afgeschoten) posten!

Kilk hier heb je ene filmpje

Het eerste pruduct is de thunderking daarna komen de apollo en ckrackling cry en nog meer. gedeelte is niet scherp jammer genoeg

En hier nog een foto van de uitwerkingen.

thunderkingfr2.jpg

Wat ik me wel afvraag is hoe deze pot nou knallen kan hebben zonder klein effectje zoals gezegd noodzakelijk was....
Verder een toppot met een heerlijk tempo!!!

Leuke cake voor NL ,maar hier zouden ze eigelijk ook een actie moeten hebben van 2 voor 25 of 3 voor 40 .:)

Zoals in verslag te lezen valt, zal er een uitbreiding van deze cake plaats vinden.

Er komt een Thunderking XXL met 100 shoten.

is dit niet een thundering heaven (original) met een ander label...?!
formaat, aantal schoten en snelheid is vrijwel het zelfde.

Klopt. Het eerste jaar dat ze verkocht werden zat het Thundering Heaven label zelfs onder het Nederlandse label verstopt :rolleyes:

Is dat echt zo? Want toen deze knal cake voor het eerst te zien was op de demo in Haarlem was iedereen helemaal in de wolken er van maar heb tot nu nog niets over gehoord dat dit de Thundering Heaven was. Dat zou dan toch al eerder opgevallen moeten zijn.

Back
Bovenaan