Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er 2 meegenomen in de losse verkoop, nu vind ik alleen nergens een lontje. Ik heb het papier er deels afgfescheurd en aan een plek waar een lontje lijkt te zitten omdat het daar iets dikker is laat het papier niet los. Ik wilde er niet aan gaan trekken omdat ik dan misschien het lontje lostrok!
Iemand tips?
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
hehe bij mij is ie goedkoper3,95 per stuk.
Maar zitten er bij deze romeinse kaars ook een lanceerinrichting als ze per stuk gaan?
hehe bij mij is ie goedkoper3,95 per stuk.
Maar zitten er bij deze romeinse kaars ook een lanceerinrichting als ze per stuk gaan?
Nee, paaltje opzoeken en er aan vasttapen.
Goed rekening houden met bomen, afdakkingen etc.
In de grond drukken werkt niet, daarvoor zit er te veel kracht achter het lanceren van de bombettes.
Misschien dat deze ook past in de vuurpijlkoker van de vuurwerkgrip, maar ik betwijfel het. Optie één lijkt mij het veiligste: vrijstaand paaltje zoeken dus. Good luck & be save!
Nee, paaltje opzoeken en er aan vasttapen.
Goed rekening houden met bomen, afdakkingen etc.
In de grond drukken werkt niet, daarvoor zit er te veel kracht achter het lanceren van de bombettes.
Misschien dat deze ook past in de vuurpijlkoker van de vuurwerkgrip, maar ik betwijfel het. Optie één lijkt mij het veiligste: vrijstaand paaltje zoeken dus. Good luck & be save!