Thunder Ace

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: 7344
Artikelnaam: Thunder Ace 25 shots *Nieuw 2010!*
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots thunder cake met 5 verschillende kleuren en een harde beuk.
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 12/1
Richtprijs: €12,-

Mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gefilmd bij de demo van GBV/WECO in Tiel op 29 september. Je ziet er hier twee stuks.

Thunder_Ace_25__7344.JPG

Deze gisteren live op de demo van GBV-Weco meegemaakt en ik moet zeggen, wat een bak! Echt een topper vann een budget cake. Grote boeketten met groene, blauwe, gele en rode sterren en snoeiharde burst!

Had ik niet verwacht van Weco
mochten ze deze in me omgeving verkopen (vorrig jaar wel)
Dan sla ik er zeker 4 in.
Kan Makkenlijk voor zijn prijs

Een mooie cake keek gisteren nog een keer naar de lijst zat gewoon van te kijken dat deze €12 is.

Ik snap je niet?
Op mijn film uit de starttopic (gefilmd op 29 september) zie je bij mijn weten TWEE stuks 25 shots. Tel maar mee in de film.
Wat zou er dan niet moeten kloppen?

Ik snap je niet?
Op mijn film uit de starttopic (gefilmd op 29 september) zie je bij mijn weten TWEE stuks 25 shots. Tel maar mee in de film.
Wat zou er dan niet moeten kloppen?

Je hebt helemaal gelijk!!!!:D
Afgelopen maandag en dinsdag waren er weer 2 demo's, waarbij we de 100 schots thunder ace afstaken. Terwijl op de schietlijsten de prijs van de 25 schots stond.

In dit geval klopt het filmpje inderdaad met de prijs mijn excusses voor de foute info.

Groet,

Je hebt helemaal gelijk!!!!:D
Afgelopen maandag en dinsdag waren er weer 2 demo's, waarbij we de 100 schots thunder ace afstaken. Terwijl op de schietlijsten de prijs van de 25 schots stond.

In dit geval klopt het filmpje inderdaad met de prijs mijn excusses voor de foute info.

Groet,

Kijk, dat verklaard een hoop. We konden de prijs van € 12.00 al niet geloven voor zo'n bak!:wink:

Wat een prachtige kleuren, en wat een mooie prijs zeg!

De boeketten lijken leuk op dit filmpje en de kleuren springen eruit!

Wel vraag ik mij een beetj af wat er aan de hand is met het tempo? De eerste 5 schoten stampen eruit en daarna gaat hij in slaap modus verder?

Zitten hier soms 2 lonten aan? En is dit de finale die eerst gaat? Wel lol als dat bij beide cakes zou gebeuren trouwens..

Mooi cake iig met super kleuren en een super prijs! Het tempo zit mij wat tegen maar dat zou mij niet weerhouden om deze ergens in de buurt op te gaan sporen!

ik zat te denken om deze cake dit jaar meschien te gaan halen , kan iemand mij vertellen of deze cake de moeite waard is om te halen ?

Zoals ik 'm gisteren bij de winkeliersdemo van Quartel Vuurwerk in Pijnacker zag vond ik dit niet echt de moeite waard. Nauwelijks effect, en de knal vond ik ook niet heel indrukwekkend.

Back
Bovenaan