Theo van Huet - vuurwerkwinkel Pannerden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyromaniac

VWC lid
Theo van Huet is al sinds vele jaren de vuurwerkleverancier met het grootste assortiment tegen lage prijzen.

Ze zijn dealer van: Lesli Vuurwerk & sinds dit jaar 2009 hebben ze assortiment van Zena Vuurwerk Nederland erbij genomen.

Theo van Huet heeft sinds dit jaar ook een eigen webshop: www.theovanhuetvuurwerk.nl

het is een kleine vuurwerk winkel gevestigt in Pannerden (Gld.).

Adres:
Autobedrijf Theo van Huet
Aerdtsestraat 44a
6911 AS PANNERDEN
T. 0316-371300

Ik bestel mijn hele leven lang het vuurwerk bij Theo van huet. De beste kwaliteit tegen de laagste prijzen? Theo van huet heeft het. Mensen uit HEEL nederland komen hier halen!

Ik bestel mijn hele leven lang het vuurwerk bij Theo van huet. De beste kwaliteit tegen de laagste prijzen? Theo van huet heeft het. Mensen uit HEEL nederland komen hier halen!

Zo, niet nog meer reclame maken :p.

Ik neem aan dat deze beste kwaliteit ook bij andere verkooppunten hetzelfde is, of hij moet een label verkopen wat nergens anders te krijgen is. Wat betreft de laagste prijs zou het mogelijk zijn, maar dan ligt het er ook weer aan hoe ver je ervoor moet rijden :rolleyes:

van huet is 5km rijden vanaf hier maar is zeker niet de goedkoopste vind hem aardig aan de prijs.

Ik maak geen reclame, ik zeg dit gewoon uit eigen ervaring. Vorig jaar met mensen uit Utrecht gepraat, in Utrecht en omstreken zouden ook wel dealers zijn, waarom komen ze dan toch naar Pannerden? Ik vind ze niet prijzig, waar haal jij het dan hindoerol? Dan wil ik dat wel weten. Hij verkoopt ook Thor potten en Zena vuurwerk, zeker goed spul wat ik dit jaar heb gezien. Voor mij de beste dealer, ik blijf er gewoon halen;)!

Het komt mij over als verkoop praat bij de link is de webshop tijdelijk niet beschikbaar,je zegt dat ze niet prijzig zijn dan zou je ons meer erover kunnen vertellen?

Ik maak geen reclame, ik zeg dit gewoon uit eigen ervaring. Vorig jaar met mensen uit Utrecht gepraat, in Utrecht en omstreken zouden ook wel dealers zijn, waarom komen ze dan toch naar Pannerden? Ik vind ze niet prijzig, waar haal jij het dan hindoerol? Dan wil ik dat wel weten. Hij verkoopt ook Thor potten en Zena vuurwerk, zeker goed spul wat ik dit jaar heb gezien. Voor mij de beste dealer, ik blijf er gewoon halen;)!

ik haal mijn vuurwerk in wierden bij de vuurwerk discount en bij vuurwerk halle, in halle vind dat vuurwerk velemalen mooier harder en groter, begrijp me niet verkeerd dat het zena spul niet goed is maar kwaliteit prijs verhouding is hier velemalen groter.
haal wel de thunder king xxl hier bij huet omdat die hem verkoopt en dicht bij zit.

gr hindoe

kan me herinneren dat 1 van de verkopers vorig jaar zei dat er dit jaar een demo word geschoten. ben benieuwd of dit uitkomt. zo ja dan ben ik er bij.

Ja, valt mij ook altijd op. lees alleen op vuurwerkplanet dat die daar 16 november open gaat! Alleen is dat alleen van lesli..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan