The Sting

RafQue

VWC lid
Artikelnummer: 3401
Artikelnaam: The Sting
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Info volgt
Tijdsduur: 22 sec
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: €44,95

061120171353103401 The Sting  right_390_390.png

Laatst bewerkt:
door de crackling zie je de kleurjes minder goed :( maar al met al een leuke cake !(maar wel te duur)

Ik tel 35 schoten in deze cake en geen 22. Verder vind ik het een aardige cake, maar zeker niet speciaal. Zoals laurence al zei, de kleuren worden weg gedrukt door de crackling en ik vind de crackling zelf geen wow factor.

Ai das nou jammer om te zien .
veel te veel crackling dat maakt ven de lucht een grote chaos .
erg jammer want die kleuren zijn nou juist het gene waar het om zou moeten gaan volgens mij .
Dus agenda puntje voor het komende jaar minder crackling en vervangen met een subtiele glitter .
Mijn tip gouden glitter dat kan volgens mij het goed doen als achtergrond kleur .

Ik zie deze nu staan voor 25, en denk dat ik het er maar op gok. Veel geweld en 500 gram voor die prijs kan bijna niet mis gaan dacht ik zo.

Zie nu de expedition ook staan (VOLT!) en dat lijkt exact dezelfde productvideo...

Ja, je hebt gelijk! Wel vreemd zeg dat een importeur 3x (!!!) dezelfde cake in zijn assortiment heeft (-> zie ook de Burn It Earthquake), in een andere lijn! :bonk:

Ja, je hebt gelijk! Wel vreemd zeg dat een importeur 3x (!!!) dezelfde cake in zijn assortiment heeft (-> zie ook de Burn It Earthquake), in een andere lijn! :bonk:

Is bij wel meer importeurs, Wolff heeft ook veel omlabelingen bijvoorbeeld, Cafferata doet dit ook bijvoorbeeld (Red Dragon en German Power).

Back
Bovenaan