The Real Crackling Chrysantium

Artikelnummer: NL332
Artikelnaam: The Real Crackling Chrysantium
Aantal Schoten: 25sh
Effectomschrijving: Silver crackling chrysantium
Tijdsduur: +- 15sec
Stijghoogte: +- 20 m
Richtprijs: €39,- per stuk 2 stuks voor 70,-
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt dit een beetje op de "echte" crackling chry, en zelfs als hij zo goed is vind ik hem veel te duur, 40 euro voor 5 salvo's...

Laatst bewerkt:
Ja, dat snap ik, maar wat ik bedoel is had er dan gewoon een echte 500-grammer van gemaakt, dus bijv. 35 schoten..

Hij mag dan wel meer kruit bevatten dan de Belgische variant maar om hem dan ook gelijk 2x zo duur te maken??:no:

Als je toch naar Belgie gaat vuurwerk halen bijvoorbeeld naar alpeco, zou ik meteen 3 x Crackling crysantimum kopen want als je 3 koop kosten ze nog maar 13.65 per stuk is 3 stuks voor de zelfde prijs.:shocked:

Misschien is het mogelijk om vanaf nu alleen nog maar informatie over dit product te geven en niet over wat je wel niet van het zelfde geld kan kopen?

Dat hij knettert, oke. Maar dat hij verkeerd ging tijdens de demo!? Dat moet wel haha.

demohaarlem124gw7.jpg

ontopic op wat voor manier ging hij verkeerd dan ??? .

offtopic prachtige foto :shocked: , heb jij die zelf gemaakt di resta ? :shocked: .

Deze pot mag dan wel duur zijn, maar ik vind hem veel mooier dan de belgische variant ervan. Volgend jaar misschien.

ook ik vind de belgische variant stukken beter , maar hier toch mijn film van de nederlandse .

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

omdat in milheeze na deze cake er meteen weer 'n andere werd geschoten , was het moeilijk voor michael om ze appart te knippen .
dus hebben we het maar zo gedaan .

Back
Bovenaan