The greatest fireworks on earth

Gygabyte

VWC lid
Vond onlangs op het internet (usenet) een schitterende documentaire van Discovery genaamd "the greatest fireworks on earth".

Heb daarvan de mooiste stukjes uitgeknipt, converteerd en upgeload.

4th of July - Mount Rushmore;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De opening van de Kentucky Derbi "Thunder over Louisville" ;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Valencia (Fallas);

+ YouTube Video

Las Vegas;

+ YouTube Video

China;

+ YouTube Video

Ze zijn allemaal HD, dus voor de beste kwaliteit kan je de clips het beste op youtube zelf bekijken.

Laatst bewerkt:
Mooi spektakelfilmpje, had van mij nog wel langer mogen duren. Mooie shells trouwens op 0.49 achter die man :)

Youtube was zojuist gereed met het verwerken van het volgende filmpje;
Thunder over Louisville (opening van de Kentucky Derbi), zie boven.
Vanavond volgt de rest, te weten; Valencia, Las Vegas en China.

ja leuk... maar soms denk ik wel eens dat er voor de Amerikanen de rest van de wereld niet bestaat.. want greatest fireworks on the earth? En dan een vuurwerk laten zien van Mounth Rushmore.. beetje bond geschoten bende.. nee sorry.

En Thunder over Louisville is inderdaad een groot vuurwerk. Maar grotere vuurwerken zijn er echt wel zoals de vele vuurwerken in Spanje, Italie, Frankrijk, enz. Maar wat dacht je van het oudejaarsvuurwerk van Sydney, Maidera? Of de tientallen enorme vuurwerkspektakels China, japan enz.

Hallo Jack,

Ik had ook liever 5 verschillende landen gezien en dan alleen Thunder Over Louisville m.b.t. Amerika.
Alle 5 de scenes bevatten echter zeer zeker schitterende beelden.
Bovendien volgen Valencia en China nog, waarbij China mijn persoonlijke favoriet is van de 5 scenes.

De resterende video's; Valencia (Fallas), Las Vegas en China, zijn nu allemaal upgeload, veel kijkplezier gewenst.
Voor de beste kwaliteit kan je ze het beste op youtube zelf bekijken en gebruik maken van de HD knop.

Great films! Prachtig. Die uit China is inderdaad de mooiste. Wat een techniek is er toch mogelijk met vuurwerk. Die mines over d egebouwen heen. En het geschoten vuurwerk vanaf die toren zijn echt plaatjes. Heel goed bedacht.

Bedankt voor het delen! Mooie video's en zeer goede kwaliteit, kan niet wachten om het allemaal eens in het echt te zien.

Heb deze aflevering gister op dvd zitten bekijken en wat was dit gaaf zeg. Wat Jack zegt het zijn idd niet de grootste vuurwerken van de wereld, maar vond het een hele gave aflevering. Vooral in HD al dat vuurwerk voorbij zien komen....HEERLIJK!

Wat ik ook leuk vind is dat er ook kort elke keer wordt gekeken naar de opbouw en dat de mannen er achter ook een leuk praatje doen. Leuk om te zien hoe vuurwerk ergens anders ook leeft bij de mensen.

Back
Bovenaan