The Corolla [Compound]

Toch wel een dikke beuker dit, dit jaar voor het eerst in mijn collectie. Mooie bak om mee te beginnen denk ik, lekker tempo en mooie effecten.

Ik vind evo bomber mooier, maar deze schiet net wat sneller en het is ook 30mm (dus vgmij dreunt die ietsjes meer door) Ik vind de evo bomber eerder een showbox met hoog tempo en dit is gewoon een rammer met hetzelfde effect, wat meestal meer aandacht trekt

Twijfel tussen deze de en evo bomber. Zoek nog een box voor in de show dat de aandacht trekt. Iemand een idee?

Zou ik eerder voor de Evo Bomber gaan, meer kleur variatie. Voor de burst hoef je het niet te laten, verschil tussen Evo Bomber de Corolla valt reuze mee.

Daarbij vind ik de Evo Bomber breder inzetbaar waar dan ook in een show. Corolla is ook niet direct finale materiaal ondanks redelijk strakke tempo

Ik vind dit een fantastisch ramblok. Iedereen vroeg na afloop waar ik deze vandaan had, en of deze legaal was, hahaha. Ik had de 2020 batch, grote boeketten en lekker rammen. Schitterend blok, misschien volgend jaar weer als ik hem in een freak aanbieding tegenkom.

Zat ook een beetje hieraan te snuffelen maar haak toch af.
Moraal van het verhaal is dat de ouwe batches tof waren en de nieuwe meh

Back
Bovenaan