The Choice [Uitloop 2017]

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 774
Artikelnaam: The Choice
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Vuurpijlen: 19
Effectomschrijving: Het goedkoopste MEGA pijlenpakket van Nederland! 19 toppijlen tot 40 gram per pijl voor een bodemprijs.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 10/19
Richtprijs: € 34.95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_774_-_the_choice_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit setje ook besteld om te proberen! ben erg benieuwd naar deze pijltjes.
Helaas is er nog weinig over bekend gemaakt, maar films zullen volgen na oud en nieuw!

Hallo ik heb er al 2 van afgeschoten de kleinste en een middelste pijl. gewoon kopen de middelste pijl vond ik zeer goed met harde knal en groot zilveren blink boeket. de kleine was met fluit en klein rood boeket.

Hallo ik heb er al 2 van afgeschoten de kleinste en een middelste pijl. gewoon kopen de middelste pijl vond ik zeer goed met harde knal en groot zilveren blink boeket. de kleine was met fluit en klein rood boeket.

Ah, jammer, net te laat. Ik durfde het toch niet aan en ben voor de burn-iT pijlen gegaan.
Maar toch bedankt.

Ik heb het pijlenpakket ook gekocht, kon het voor 25 euro niet laten liggen.

De 6 kleinste pijlen (genaamd: new wow) bevatten ieder 12,7g aan kruit (gaan met fluit omhoog gevolgd door klein boeket, geen knal!)
De 6 middelste pijlen (genaamd: the legend) bevatten ieder 32g aan kruit (heeft een harde burstknal met wijd boeket van crackling of groot boeket met langdurige zilveren blinkers)
De 4 op-een-na-grootste pijlen (genaamd: next gen) bevatten ieder 36g aan kruit (Harde burstknal met soort rode peony en langdurige zilveren blinkers)
De 3 grootste pijlen (genaamd: sick love) bevatten ieder 37g aan kruit (3 pijlen met verschillende effecten. pijl 1: Groot brode crown effect, pijl 2: Kleurrijke glinsterende palm effect, pijl 3: Groot gouden regen met blauwe parels effect).

Dit pijlenpakket was zeker een topper voor €25. Alle pijlen behalve de kleinste bevatten een harde burstknal met grote boeketten.

Ook hebben de Navigator Rockets van rubro ook een kruitinhoud van 12,7g (evenveel als de kleine pijlen van het the choice pakket). Dit is wel een prachtaankoop, deze hebben een harde burstknal en aardig boeket (omdat hij niet heel hoog opstijgt). Deze kosten 15 euro voor 10 pijlen.

Laatst bewerkt:
Wat een verrassing dit jaar! Stukken beter dan de spaced en lightyear pijlen, echt een aanrader. Mooi grote boeketten en een langdurig effect. Volgend jaar staat hij weer op de lijst!

had deze vorig jaar ook, waren zeer goede pijlen. Ook de kleine pijlen waren mooi en hadden een goede burst. Dit jaar ook sowieso weer op de lijst.

Op de kleinste pijl na Hele goede concurrenten voor de light Years!!
prachtige effecten met een harde burst.

hier een filmpje van de 4 verschillende pijlen in dit assortiment.

Dankje! Heb deze ook gekocht, dus ben blij dat het er goed uitziet!

Er zitten echter 5? verschillende pijlen in. De kleinste heten alle 6 New Wow, maar 3 pijlen hebben het artikelnummer eindigend op 60 en 3 op 62. Geen idee of daar verschil in zit qua effect?

Voor de prijs zeer leuke pijlen. Vooral de grootste 3 zijn erg goed te noemen.

De kleinste 6 hadden ze van mij echter achterwege kunnen laten, wat een flut dingen zijn dat zeg.

Leuke pijlen voor 25 euro, Harde burstklappen. Ik had ze voor 25 euro en dat vond ik een prima prijs, 35 euro zou ik er niet voor geven.

Nu ik dit jaar niet meer aan killing arrow kan komen koop ik deze weer. Had ze een paar jaar terug ook al en ik vind dit pakket op killing arrow en zink nl na het mooiste wat er te krijgen is in nederland

Back
Bovenaan