The Bomb *NIEUW 2024*

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 972
Artikelnaam: The Bomb
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 52 gram
Aantal Schoten: 4 x 1 schot
Effectomschrijving: Dit item is de absolute must have voor voor liefhebbers van grondvuurwerk. Een knetterende sensationele mega wolk van chrysantemum effecten!
Afmeting: 14,6 x 6 x 3,5 cm
Tube diameter: ...
Kartoninhoud: 30/4
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 4,59
Winkel prijs: € 3,99
Online prijs: ...

0972-The-Bomb-Happy-China-Vuurwerkexpert.png
O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van dit soort vuurwerk kan er niet genoeg zijn vind ik. Benieuwd naar de uitwerking.

Als deze zo goed zijn als de 1e generatie orc hebben ze goud in handen. Je zou zeggen dat het met magnum kwaliteit wel goed moet komen.

Dit jaar meerdere importeurs die een Orc achtig product importeren, ik ben benieuwd!
Ik voel een "Orc" vergelijking aankomen van Randomdaniel. Zou wel gaaf zijn.

Hier ook een groot fan van de Orc. Broekhoff heeft laten zien wel overweg te kunnen met een indrukwekkend ogend crackling effect, dus ik verwacht hier dan ook veel van. Dit artikel komt zeker in de collectie.

Ik voel een "Orc" vergelijking aankomen van Randomdaniel. Zou wel gaaf zijn.

Hier ook een groot fan van de Orc. Broekhoff heeft laten zien wel overweg te kunnen met een indrukwekkend ogend crackling effect, dus ik verwacht hier dan ook veel van. Dit artikel komt zeker in de collectie.

Je brengt me op goede ideeën Jordi. Orc 2023 batch was wel echt bedroevend, het karton wat ik had uiteindelijk op 1 hoop afgestoken. Die video komt nog.
Maar nu dus met verschillende importeurs moet er zeker een vergelijking worden gedaan. Hopelijk komen er voor de verkoopdagen al wat testfilmpjes van de productie.

Echt gaaf spul voor in de vooravond. Toch komt deze uitwerking mij bekend voor uit vorige jaren, kan echter niet meer op de naam komen.

Geweldige variant op wat andere importeurs al hadden. En in mijn optiek nog een groter/breder effect dan die van de concurrenten. Dit is tenminste nog leuk klein vuurwerk voor in de vooravond en ook voor de jeugd

Back
Bovenaan