The Aftermath

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 1714
Artikelnaam: The Aftermath
Bruto Gewicht: 1,890 kg
Netto Kruitgewicht: 344 gram
Aantal Schoten: 42 schoten
Effectomschrijving: Zet je schrap voor deze heerlijke 42 schots cake, opbouwend naar een super finale!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: 30 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €27,50

Krijg jij geen problemen met de reclame codecommissie? Ik zie je bijna overal spammen.

Maar goed, on topic…. Dit vind ik persoonlijk een erg leuke cake. Springt er wel uit bij de nieuwe cokesvan Wolff.

Krijg jij geen problemen met de reclame codecommissie? Ik zie je bijna overal spammen.

Maar goed, on topic…. Dit vind ik persoonlijk een erg leuke cake. Springt er wel uit bij de nieuwe cokesvan Wolff.

Ja idd , daar waren vroeger nog regels voor als ik mij niet vergis :wink:

IMG-20231010-WA0006.jpg

Ze zijn der maar druk mee in China

Bijlagen

• IMG-20231010-WA0007.jpg
    IMG-20231010-WA0007.jpg
    226 KB · Weergaven: 12
Je zult verbaasd staan wat met 5-6 gram per schot mogelijk is, neem de ult. display box bijvoorbeeld, minder gram per schot dan deze en ik durf bijna te gokken dat ie beter is ;)

Je zult verbaasd staan wat met 5-6 gram per schot mogelijk is, neem de ult. display box bijvoorbeeld, minder gram per schot dan deze en ik durf bijna te gokken dat ie beter is ;)

Zelfs met die 20mm rammers van magnum in het achterhoofd vind ik het alsnog onrealistisch dat die willows zo lang blijven hangen met 8 gram per schot. Als dit gewoon productie is is het wel een hele goede cake voor het geld

De willows zullen inderdaad niet zolang blijven hangen als in het filmpje lijkt me. Ben ik met je eens. Deze vallen bijna op de grond. Maar blijft een nette cake.

De willows zullen inderdaad niet zolang blijven hangen als in het filmpje lijkt me. Ben ik met je eens. Deze vallen bijna op de grond. Maar blijft een nette cake.

Klopt, heb productiebeelden gezien van wat al binnen is, ziet er echt goed uit voor 20mm! Wolff heeft het prima voor elkaar in dat kaliber zo lijkt het.

Deze is gisteren ook geschoten bij de demo van AVRI. De wind doet hem zeker geen goed, maar ik werd er nog niet heel erg warm van.

Helaas niet de druipende willows van het China filmpje. Maar ik denk dat als je er, onder betere omstandigheden onder staat, nog best een leuk blokje hebt. Zeker voor de 20 euro die ik ervoor betaald heb.

Vanavond gezien bij de demo van Harrieboem. Ik was positief! Prijs/kwaliteit gewoon goed. Vond zeker de effecten uit de eerste serie schoten erg fraai. Helaas niet gefilmd.. Sorry!! Voor 20~25 euro gewoon een mooie cake.

Deze net gezien. Echt een ontzettende topper!

Helemaal mee eens! Ik had zoiets van "even tussendoor doen" en ik kan je vertellen hij kan zo mee met de 20mm cakes van Magnum. Op film lijkt het niet heel bijzonder, maar de effecten waren erg mooi, het tempo goed en de burst voor 20mm begrippen ook goed te noemen. Topper dit voor een kleine prijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan