Texas Hold'em Poker Cakes

Ik heb 2 straten verderop een Hardix-dealer zitten, maar nog nooit van deze cakes gehoord. Ik kan je dus ook niet helpen aan de naam van cake 2.

Niemand die de naam weet van de pot die op het 2e filmpje is te zien?
Sorry voor de dubbele post, maar ik wil hem weer even omhoog kicken.

De cakes zijn toch niet los te koop, dus je komt er vanzelf achter welke de 2e cake is. Echter ik heb zelf een vermoeden dat dit een productiefout was.

maar hier kom ik dit jaar wel achter, ik ga proberen dit pakket weer te bemachtigen en zal dit wederom op film zetten. (dat zet ik ook wel bij ieder filmpje welke cake er precies op het filmpje geschoten wordt.

Echt briljante cakes!! Kosten wel € 259,- en los €49,- maar dan heb je wel spektakel!

De cake's zijn wel los te koop, en waren vorig jaar 49 euro per stuk.
Een vriend van mij werkt bij Hardix, ik zal het hem wel eens gaan vragen!

ennuh als cake 2 een productiefout blijkt te zijn, moeten ze hier maar een officieel product van gaan maken: los verkrijgbaar, wel mooi toch zo'n cake!

Haha, ja ik had dus een vuurwerklijstje waar Woede van Marijn ook op voorkwam, maar die heb ik geschrapt voor deze pracht-bak.

26899429.223fd79b.640.jpg

Volgens mij zei Gerrit toch dat er 2 lonten op zaten? Dus je kan ze gewoon doorlonten.

Als je een keer een cake hebt zonder reserve lont, dan kan je ook een scheurtje in het label maken en er een visco lontje ( of het lont van de andere cake die je wilt doorlonten natuurlijk ) aan het lont van de laatste tube vastmaken.

Volgens mij zei Gerrit toch dat er 2 lonten op zaten? Dus je kan ze gewoon doorlonten.

Als je een keer een cake hebt zonder reserve lont, dan kan je ook een scheurtje in het label maken en er een visco lontje ( of het lont van de andere cake die je wilt doorlonten natuurlijk ) aan het lont van de laatste tube vastmaken.

ja dat is mij bekend ;)

Hallo,

De laatste 2 jaar een hebben ze een dubbele lont.

Gerrit

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan