Torrr
VWC lid
Ik kreeg een email van een lokale partij uit Zoetermeer :
Beste allemaal,
Jullie hebben tijdens onze bijeenkomst over vuurwerk je mailadres achtergelaten zodat we je konden informeren als er iets in de gemeenteraad zou spelen.
Op maandagavond 9 maart (vanaf 20:10 uur ongeveer) gaat gesproken worden over de afgelopen jaarwisseling. Vuurwerk gebruik/misbruik zal dan zeker wel aan de orde komen. Ik heb alleen geen idee in welke vorm.
Ter informatie het agenderingsverzoek dat aan de bespreking ten grondslag ligt.
Ik zou zeggen: zegt het voort en probeer zelf aanwezig te zijn. Sowieso misschien leuk om eens een vergadering bij te wonen om te zien hoe dat gaat. Als je zelf iets wilt zeggen, dan moet je dat van tevoren melden. Hoe dat werkt kun je lezen op: https://www.zoetermeer.nl/gemeenteraad/inspreken_43951/
Knallende groetjes,
Juliette Meurs-Troch
fractievoorzitter Zoetermeer Vooruit
Van Boisotring 29
2722 AA Zoetermeer
tel. 06.55.72.72.74.
www.ZoetermeerVooruit.nl
Volg ons ook op Facebook (ZoetermeerVooruit) en twitter (@079Vooruit)
#Omdathetanderskan

Beste allemaal,
Jullie hebben tijdens onze bijeenkomst over vuurwerk je mailadres achtergelaten zodat we je konden informeren als er iets in de gemeenteraad zou spelen.
Op maandagavond 9 maart (vanaf 20:10 uur ongeveer) gaat gesproken worden over de afgelopen jaarwisseling. Vuurwerk gebruik/misbruik zal dan zeker wel aan de orde komen. Ik heb alleen geen idee in welke vorm.
Ter informatie het agenderingsverzoek dat aan de bespreking ten grondslag ligt.
Ik zou zeggen: zegt het voort en probeer zelf aanwezig te zijn. Sowieso misschien leuk om eens een vergadering bij te wonen om te zien hoe dat gaat. Als je zelf iets wilt zeggen, dan moet je dat van tevoren melden. Hoe dat werkt kun je lezen op: https://www.zoetermeer.nl/gemeenteraad/inspreken_43951/
Knallende groetjes,
Juliette Meurs-Troch
fractievoorzitter Zoetermeer Vooruit
Van Boisotring 29
2722 AA Zoetermeer
tel. 06.55.72.72.74.
www.ZoetermeerVooruit.nl
Volg ons ook op Facebook (ZoetermeerVooruit) en twitter (@079Vooruit)
#Omdathetanderskan