Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de mijne vandaag in de bunker zien staan, ik hoorde wel dat het een omlabeling is, maar waarvan??? Ik kan je niet verder helpen maar ik ben ook benieuwd aangezien ik'm op goed geluk besteld heb.
Ik denk dat dit een gevalletje engelse import is. Ik heb zelf een box van broekhoff genaamd ''the legend'' in bestelling staan bij een lokale dealer en ben erachter gekomen dat dat ding oorspronkelijk uit engeland komt. (voor 200 pond ipv de €80 die ik betaalde ) Misschien is dat hier ook het geval want het artikel nummer UK-1841 heeft letterlijk United kingdom erin zitten
Afgelopen jaarwisseling had een stookmaat 'm aangeschaft. Ik kende dit product totaal niet, maar het was dikke prima! De opening was écht goed met die salvo's. Daarna zakt ie wat in, maar gelukkig is de finale ook echt weer goed met die fanshape.