Tech 21

jakhal

Banned
Artikelnummer:
Artikelnaam: Tech 21
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 21
Effectomschrijving: De Tech 21 uit de VOLT! collectie is een unieke 21 schots cake met effecten als I-shape to Fan-shape, chrysantium en vele kleuren afgetopt met dikke crackling!
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 24.99
Internet voorverkoopprijs: 19.99

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

11082016133402tech21vuurwerk_390_390.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem helaas niet gefilmd maar vond dit een prima cracklingblokje. Lekker felle crackling mines met goed crackling boeket.

Ik vond hier juist eigenlijk weinig aan. Zou zelf een tientje bijleggen en voor de Venom box gaan of als je niet wilt bijleggen maar toch crackling wilt de turn on the heat nemen.

hmm.... bij mij ging ie een heel stuk sneller.

Die bij mij ging echt in een paar tellen leeg, ook vond ik hem aardig laag knallen bij mij.

Had hem gewonnen!
Alsnog wel eenn eerlijke review, klapte in een paar seconden erg laag leeg.
Vond de effecten helaas niet zo goed, was ook aan de gevaarlijke kant.

Hier bij een filmpje dat ik heb gemaakt met de go pro.

Cake was zo leeg en knalde veel te laag, op het eind hoor je ook gewoon de crackling op de grond!

mij vader van 76 vond hem bizar genoeg wel leuk, door het geweld en het laag ontploffen vermoed ik :bonk::D

Echt niet te vergelijken tegen over de productie film.

Even kijken...

Bij Ivivuurwerk en Galaxis lijkt ie te laag te knallen.
Rene Jacobs vond hem ook te laag knallen.
Nederlandsvuurwerk bevestigt dat ie te laag knalde en gevaarlijk was.

Dat zijn vier personen die onafhankelijk van elkaar aantonen dat deze cake gevaarlijk laag knalt. Dat is voor mij echt te veel! Ik hoop dat ILenT meeleest en deze cake gaat keuren! Dit is echt niet oké en kan tot ongelukken leiden.

1 keer gehad en was de 20 toen niet waard. Ik denk voor 10 euro geen onaardige cake, en toch sla ik deze aanbieding over.....

Back
Bovenaan