Takman Vuurwerk Ommen/Zwolle

Ellooow

VWC lid
Adresgegevens Ommen:
Takman Gereedschappen Ommen
Dr. AC van Raaltestraat 26
7731 GP Ommen
Tel: 0529 451 407
Fax: 0529 454 862
Email: [email protected]
Internet: www.takman.nl

Adresgegevens Zwolle:
Takman Gereedschappen Zwolle
Campherbeeklaan 1
8024 BR Zwolle
Tel: 038 453 1575
Fax: 038 453 1521
Email: [email protected]
Internet: www.takman.nl

Collectie:
In beide vestigingen worden diverse collecties van Lesli verkocht.

Ha, kijk zelfs takman heeft een eigen Topic op vuurwerkcrew.

Nou laat ik dan maar wat ervaringen delen.

Ik ben namelijk al jaren klant van deze dealer. (sinds 2002 ofzo)
Voorheen heette deze winkel Tensen en was het een fietsen winkel! En werd er altijd Wolff verkocht.
Toen de voormalige eigenaar er mee stopte kwam er een gereedschapswinkel en met deze verandering, kwam er ook een verandering in het vuurwerkbeleid. Zo werd er eerst naast Wolff ook lesli verkocht.
Maar door de jaren heen werd wolff minder en minder opgenomen in het assortiment tot het op een jaar totaal verdwenen was.

De klantservice van Takman is prima, ik ben jarenlang goed geholpen en als er een product uitverkocht is krijg je er gewoon een beter product voor weer.
Echt veel deskundig advies kunnen ze hier niet geven(of ik heb steeds de verkeerde)

Ook vind ik het assortiment voor de klant die opzoek is naar budget cakes met de jaren minder worden.
Wel hebben ze ieder jaar een lijstje met 6-10 echt goede aanbiedingen.

Omdat deze dealer op steenworp afstand van mijn huis zit en nog geen rijbewijs had ging ik daarom hier alleen heen. Omdat ik inmiddels al een paar jaar wel een rijbewijs heb, is mijn bestelling bij deze dealer met het jaar gekropen. Simpelweg omdat ik niet meer zo'n fan ben van Lesli.

Toch wens ik ze het beste toe en zal ik ook dit jaar weer enkele producten kopen.

Back
Bovenaan