Syn [Uitloop 2023]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 566
Artikelnaam: Syn
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1176 gram
Aantal Schoten: 147 schoten
Effectomschrijving: In hoog tempo worden meerdere brute effectladingen gelanceerd! Serie van 3 Thor cakes met in totaal 147 schoten.
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: €89,95
Voorverkoopprijs: €69,95

12aefba4390d1a49db49374a1924e89d01799b5f.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas vandaag in de mail ontvangen:

Ons team in China heeft geconstateerd dat het artikel 01569/Syn niet aan de door ons gestelde eisen voldoet en zal daarom dit jaar niet leverbaar zijn.

Team Zena Vuurwerk

Uiteraard zullen wij vanuit Huisman Vuurwerk de komende dagen contact opnemen met de vuurwerkliefhebbers die deze box al bij ons besteld hadden om dit netjes met hen op te lossen.

Leek me een prima bak. Zullen wel te laag klappende bombettes zijn geweest. Waarschijnlijk horen we nog wel wat er was:bonk:

Bij de productie heeft de fabriek de verkeerde mallen gebruikt voor de bombettes, waardoor de burst (te weinig) niet voldeed aan onze eisen. Hierdoor kregen de effecten het 'paraplu' effect, wat je vaak terugziet bij cakes die niet in een metalen constructie verpakt zitten. Helaas was er niet voldoende tijd om te herproduceren, dus is er intern besloten om dit product te annuleren. Volgend jaar proberen we het gewoon opnieuw!

Bij de productie heeft de fabriek de verkeerde mallen gebruikt voor de bombettes, waardoor de burst (te weinig) niet voldeed aan onze eisen. Hierdoor kregen de effecten het 'paraplu' effect, wat je vaak terugziet bij cakes die niet in een metalen constructie verpakt zitten. Helaas was er niet voldoende tijd om te herproduceren, dus is er intern besloten om dit product te annuleren. Volgend jaar proberen we het gewoon opnieuw!

Welke cake's zijn er op de demo geschoten dan...?

Had deze box dit jaar besteld. Helaas een productiefout waardoor alle drie de cakes enkel crackling-staarten bevatte. Natuurlijk nooit de 70eu waard die ik ervoor betaald heb. In de gehele box was niet één boeket te vinden. Heb het bij Zena NL aangekaart dus ben benieuwd of ze moet een goedmakertje komen.

Dat is gek. Ik had deze ook en hij presteerde zo als op de film stond. Hij was erg goed!

Back
Bovenaan