Sweet Dreams

Calim3ro

VWC lid
Artikelnummer: SL011
Artikelnaam: Sweet Dreams
Aantal Schoten: 3 x 19 shots
Effectomschrijving: 3 x 19 shots fantastische cakes uit één van de beste fabrieken in China.
Adviesprijs: € 39,95
Voorverkoopprijs: € 34,95

Nieuw product van Pangu. Informatie is nog wat beperkt.

sweet-dreams.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit is weer een super prijs voor 3 19 shots cakes! Op de doos staat 399 gram NEC. Dus dat is 133 gram per cake en 7 gram per shot. De prijs is verder dan wel te verklaren natuurlijk. Ik gok op 20mm kaliber.

Het valt mij ook op dat er weco elementen verwerkt zitten in het label. Althans, het is in dezelfde stijl als we vaak zien bij (duitse) weco producten

Op basis van deze video zou ik hem laten staan. Niet mijn ding.. Mix peony in 2e cake wel leuk maar die crackling is matig/slecht. Had dan liever een grotere peony gehad.

En toch ondanks dat ze er slecht uitzien op film, heb ik deze in de losse verkoop gescoord. Na wat onderhandelen met de verkoper uitgekomen op een bedrag van 24,- . Maar zoals gezegd zal het niet veel voorstellen inderdaad. Ach ja, dan maar wat extra stookvoer :D

Ik neem mn woorden terug. Dit is prima stookvoer vind ik :) Redelijke burst voor zulke kleine cakes. Wel goed vastzetten. Crackling viel bij cake B wel wat tegen de rest was echt leuk te noemen :)

Back
Bovenaan