Supreme

s402he6.jpg

Artikelnummer: S402
Artikelnaam: Supreme
Categorie: 500 grams cakes
Netto Kruitgewicht: 498gr.
Aantal Schoten: 36 Schots
Effectomschrijving: goudglitter staarten knallen open in goud- en zilverkleurige glittersterren. Sommige met meeslepende knetter regens
Tijdsduur: 45 sec.
Stijghoogte: 35 m.
Richtprijs 2010/2011: €39.50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
32,50 voor deze cake is als ik het filmpje bekijk zeer zeker niet duur. Maar die zal in mijn regio dan wel weer duurder zijn...

mooie cake , maar de willows komen op film 'n klein beetje mager over , maar dat is niet storend .
er zit 'n goed tempo in , en hij is z'n prijs zeker waard .

Laatst bewerkt:
Ik vind het de prijs wel waard. De pot heeft een eentonig effect maar wel mooi, zeker voor een showtje. Kan er met mijn budget wel bij.

Dit zou voor mij wel een goede vervanger kunnen worden van de Wolf van de Diamond-Collection. Goedkoper, meer schoten en de finale is beter.

Nou alleen nog even kijken of hij in de buurt verkrijgbaar is:wink:

ik vind de pot op filmpje 1 mooier en dat komt omdat er daar maar 1 wordt afgeschoten. dat maakt dat je het effect beter ziet. deze pot is met 3 tegelijk veel minder mooi

Ik heb de Supreme een aantal malen live aan het werk gezien tijdens demo,s
Ik kan je verzekeren dat het een topper is.
Voor een 500 grams cake niet duur.
Voor de liefhebbers,s van mooie gouden willows een absolute aanrader.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij komt ie ook op mijn lijstje!! Alleen zit ik te twijfelen of ik hem 2 keer moeten kopen en dan ook beide tegelijk te schieten voor een beter effect?
Wat is jullie mening?

Gr Anthony

Dat hij heel mooi is.
Als je er 2 tegelijk schiet heb je zeker een mooi effect. Kan alleen niet in jouw portomonee kijken dus je kan alleen zelf bepalen of je deze 1 of meerdere keren besteld.

Maar deze pot is zeker waar voor zijn geld, heb je genoeg budget dan is 2x zeker mooier dan 1x.

Dit zou ik nou niet echt eentonig noemen. Het is wel telkens ongeveer hetzelfde (ik herkende zelf 3 verschillende effecten), maar het is zo mooi en blijft zo lang hangen, en schiet in zo'n snel tempo dat het gewoon echt prachtig is om naar te kijken. Als het nou 36 schoten waren met een multicolor peony of wat dan ook, dan had ik jullie groot gelijk gegeven.

Wat mij ook opviel was dat de schoten extreem hoog gingen, terwijl er toch verrassend brede effecten uitkwamen.

@Anthony Bomb, deze cake is het zekersteweten waart om 2 van te nemen. Ik zou ze alleen niet allebij tegelijk op hetzelfde punt richten. Ik zou ze proberen in een V-Shape te zetten, dan zou je een erg mooi effect krijgen.

Hier een filmpje van mij:
http://www.livevideo.com/video/77374511A7654B1785BCC6C469C0A777/supreme-500gram.aspx

Laatst bewerkt:
ik zou hem mooier vinden als het 7x5 schoten waren alleen dan wel gewoon in I-shape maarja zo is hij ook al een aanrader :D

Betreft de omgelabelde Vulcan Supreme (cat.nr. EBM-6).
Deze heb ik het afgelopen jaar helaas gemist.

Dat zal mij geen 2e keer overkomen.....pracht cake , die willows
zijn van ongekende schoonheid..........TOPPER !!

Cheers:)
Mek

Volledig met je eens Mek.
De willows in deze cake zijn van ongekende kwaliteit.
Vorig jaar bij de demo van Beko in werking gezien.
Een absolute aanrader.
Ook bij mij staat hij op 31-12 in de straat.

:bye:

4 van deze TOPcakes gisteren besteld bij Edwin (vuurwerk7kamp).
ff babbelen over de prijs en ziedaar.....:)

4 van deze TOPcakes gisteren besteld bij Edwin (vuurwerk7kamp).
ff babbelen over de prijs en ziedaar.....:)

Ja een top cake, misschien dat ik er ook nog een paar aanschaf, ga toch meer vuurwerk kopen waarschijnlijk.

Was leuk je gemeet te hebben Hans, ik denk dat ik je vanavond zie. :bye:

Dit was een goede cake!
Mooie gouden willows.
Ik vind het een echte aanrader.
Er moet alleen geen wind staan heb ik het vermoeden, want dan is heel het effect verpest. (gelukkig stond er ook weinig tot geen wind :D)

Back
Bovenaan