Super crackers [onbekend]

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerdome

VWC lid
Heej luitjes,

Vorige week kreeg ik van mijn neef een paar pakjes met oude rotjes. Zelf beweerde hij dat deze uit het jaar 1995 kwamen. Is er misschien iemand (misschien een museumdude) die kan zeggen wat voor rotjes dit zijn? Goed of niet goed? Snipperen ze nog als van ouds bijvoorbeeld?:rolleyes: Op het label staat ook 'BVD' ik geloof dat dit voor 'Broekhoff Vuurwerk Dronten' staat?

Hier een foto van de pakjes:

Is niet de beste kwaliteit, kan er zo 1, 2, 3 ook geen nieuwe van maken omdat ik de pakjes ben vergeten mee te nemen... Slim!:p

Volgens Arno Bonte kan je daar een tank mee opblazen. Als je ze aan een jerrycan benzine doet en dat ding afsteekt in de Botlek, dan vaag je half Nederland weg. Eén voordeel, je blaast onze vriend dan ook meteen weg.

Wil je mij wel een plezier doen? Geef even een seintje wanneer je dat doet, dan zorg ik dat ik in het oosten bij Bassie1978 zit. :wink:

Deze heb ik wel eens gehad in de tijd dat ze verkocht werden.
Het zal inderdaad wel Broekhof geweest zijn, ik dacht eerst aan BKV of GBV, maar het zal BVD zijn.

BVD is dus niet Binnenlandse Veilighieds Dienst, maar Broekhof Vuurwerk Dronten.:wink:

Deze heb ik wel eens gehad in de tijd dat ze verkocht werden.
Het zal inderdaad wel Broekhof geweest zijn, ik dacht eerst aan BKV of GBV, maar het zal BVD zijn.

BVD is dus niet Binnenlandse Veilighieds Dienst, maar Broekhof Vuurwerk Dronten.:wink:

Kan je er misschien meer over vertellen? Hoe jij deze rotjes hebt ervaren? Of weet je hier nog maar weinig over?:p

Kan je er misschien meer over vertellen? Hoe jij deze rotjes hebt ervaren? Of weet je hier nog maar weinig over?:p

Vraag je mij wat.
Ik heb echt geen idee.
Ze komen uit mijn rampjaar 1995, ik had in de zomer een zware hersenoperatie gehad en ik was blij, dat ik de ellende weg kon knallen.

Maar ik weet na tig knallers af gestoken te hebben uit binnen en buitenland echt niet meer ze precies knalden.
Ik denk dat ze beter knalden dan de astronauten van nu.
Maar ter vergelijking van de goede Nederlandse knallers van vroeger, zat er bij deze knallers ook al de klad er in.

Wie zoekt die vindt.
Ik heb nog twee labels gevonden....

DSC_7522.jpg

Label om een slof/broodje.

DSC_7524.jpg

Label van een los pakje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan