Super Böller II

PcWolf

VWC lid
Super Böller II

Hallo,
Eerst en vooral ben ik nieuw hier en ik ben ook een soort fan van vuurwerk:cool:

Nu is mijn vraag waar ik de Super Böller II kan kopen in Duitsland rond Aachen want daar ga ik dit jaar vuurwerk kopen. Ik zou graag die van weco willen, zoals normaal zitten er 80 stuks in de doos.

WE8585.jpg

Die van comet vind ik niet goed.

0001817_super_boeller_ii.jpg

Kennen jullie winkels in Duitsland rond Aachen die dit verkopen ?
Ik heb het opgezocht en ik ben op dit folder uitgekomen.

rewe2.jpg

Nu kan ik de winkel ervan niet vinden, er staat rewe op maar als ik op hun site ga vindt ik er niks van vuurwerk.

ten eerste welkom op het forum en ten 2e dit hoort hier niet thuis maar in de topic illigaal vuurwerk niet legaal he beter kijken ookal ben je nieuw

ten eerste welkom op het forum en ten 2e dit hoort hier niet thuis maar in de topic illigaal vuurwerk niet legaal he beter kijken ookal ben je nieuw

Goed ik had beter moeten zien, hoe bedoel je illigaal. Ik weet waar ze dit verkopen in famila en en nog nen paar winkels maar famila is niet in Aachen.
Dit is legaal vuurwerk.

de nerderlandse kanonslag is vele malen goedkoper en betere knal deze zijn alleen lomp van formaat met een zachte doffe knal
is illegaal ja mits er een nederlandse omschrijving op staat aan alle andere voorwaarden voldoen de superbollers II
rond aachen nou de obi in aachen heeft ze iig en wel meerdere winkels

Oke, als je zeg dat het harder is dan de super boller ii, kun je dan een laten zien welke het is ,
Volgens mij zijn ze even hard als nitraten.

Laatst bewerkt:
Goed ik had beter moeten zien, hoe bedoel je illigaal. Ik weet waar ze dit verkopen in famila en en nog nen paar winkels maar famila is niet in Aachen.
Dit is legaal vuurwerk.

Het is illigaal in nederland pcwolf omdat dr geen nederlandse gebruikers aanwijzing opstaat,het is in duitsland legaal,en in duitsland hanteren ze andere regels dan hier wolfie.En de rewe is een supermarkt zoals aldi en de lidl en die folders met prijzen komen denk ik pas na t weekend wolf,dus net als al die andere including myself ff geduld hebben!

Het is illigaal in nederland pcwolf omdat dr geen nederlandse gebruikers aanwijzing opstaat,het is in duitsland legaal,en in duitsland hanteren ze andere regels dan hier wolfie.En de rewe is een supermarkt zoals aldi en de lidl en die folders met prijzen komen denk ik pas na t weekend wolf,dus net als al die andere including myself ff geduld hebben!

Dit klopt helemaal. Maar hij gaat het vuurwerk ook in Duitsland afsteken. Dus dat vuurwerk is daar niet illegaal.

Als ik nu naar Polen ga om oud en nieuw te vieren. En ik koop 29 december vuurwerk in Polen. Ik heb een hotel daar en steek het daar af, ben ik niet illegaal bezig.

Dit klopt helemaal. Maar hij gaat het vuurwerk ook in Duitsland afsteken. Dus dat vuurwerk is daar niet illegaal.

Als ik nu naar Polen ga om oud en nieuw te vieren. En ik koop 29 december vuurwerk in Polen. Ik heb een hotel daar en steek het daar af, ben ik niet illegaal bezig.

Beste tristen goed lezen!Hij gaat rondom aachen vuurwerk kopen!:p,En daarbij typte ik dat het niet daar maar hierin nederland illigaal is!:D.Omdat dr geen nederlandse handleiding opstaat enzovoort

Oke, de regels gelden anders, dit wist ik niet van knal vuurwerk. Maar bij de belgische, nederlandse matten zie je dat het wel erbij, en ze verkopen het ook.

ps. Ik koop vuurwerk in aachen en kom dan gewoon terug naar belgie. :p

Maar volgens mij mag je de laatste 3 dagen van december wel doen ?

Je kan ook pas de laatste drie dagen van december vuurwerk kopen in duitsland,ik weet dat je kans hebt dat je word aangehouden en als je knalvuurwerk(strijkers,knalpatronen enz.) bij je hebt zeker richting nederland dat je het word afgenomen,ik weet niet hoe dat is bij de belgen.

Je kan ook pas de laatste drie dagen van december vuurwerk kopen in duitsland,ik weet dat je kans hebt dat je word aangehouden en als je knalvuurwerk(strijkers,knalpatronen enz.) bij je hebt zeker richting nederland dat je het word afgenomen,ik weet niet hoe dat is bij de belgen.

De kans is er altijd maar vorige jaar hebben we niks gemerkt of gezien.

De kans is er altijd maar vorige jaar hebben we niks gemerkt of gezien.

Dat klopt ook want ook richting nederland worden dr haast geen controles meer uitgevoerd:DMaar je kan de boller ook meestal bij de lidl vinden en die zijn dr zat:)Succes in ieder geval met je inkopen

Dat klopt ook want ook richting nederland worden dr haast geen controles meer uitgevoerd:DMaar je kan de boller ook meestal bij de lidl vinden en die zijn dr zat:)Succes in ieder geval met je inkopen

Bij lidl zitten er maar 8 bollers in voor een voordelig prijsje 5 € ofzo
Maar er zitten ook iets anders bij wat ik helemaal niet hard vind.
Dus daarmee gewoon de super bollers II.:D
Ik zal niet alleen bollers kopen. Van alles zo wat :rolleyes:
De super bollers II van weco zijn de beste volgens mij maar moeilijk te krijgen :p

Succes!!

Hij hoort volgens mij hier te staan -> http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=370

De rode SuperBöller II in rode doos (80st) is te koop bij de Rewe in Duitsland. De prijs verschilt van €5 tot €12. Zelf een keertje gekocht voor €8, knallen zwaarder dan een normaal rotje en zijn heerlijk om weg te gooien. Verwacht er absoluut geen nitraat knal van, je zult enorm teleurgesteld zijn!

Deze rotjes zitten ook in een pakket dat meestal bij de Lidl of Aldi in Duitsland te koop is. Er zitten er 8 (2x4) in één pakket wat tussen de €2 en €5 kost.

Je zou misschien denken dat het door het formaat een lekkere dreun zou geven maar dat is niet waar. Ongeveer 90% zit vol met stopkruit en het overige is normaal buskruit.

Als je de kleinere versie tegenkomt (3/4 van de grootte); deze knallen vrijwel hetzelfde alleen íets minder zwaar. Prijs per 80 in rode doos is tussen de €4 en €10.

Succes met kopen, als je van grote rotjes houd kan ik ze zeker aanraden :)

Hij hoort volgens mij hier te staan -> http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=370

De rode SuperBöller II in rode doos (80st) is te koop bij de Rewe in Duitsland. De prijs verschilt van €5 tot €12. Zelf een keertje gekocht voor €8, knallen zwaarder dan een normaal rotje en zijn heerlijk om weg te gooien. Verwacht er absoluut geen nitraat knal van, je zult enorm teleurgesteld zijn!

Deze rotjes zitten ook in een pakket dat meestal bij de Lidl of Aldi in Duitsland te koop is. Er zitten er 8 (2x4) in één pakket wat tussen de €2 en €5 kost.

Je zou misschien denken dat het door het formaat een lekkere dreun zou geven maar dat is niet waar. Ongeveer 90% zit vol met stopkruit en het overige is normaal buskruit.

Als je de kleinere versie tegenkomt (3/4 van de grootte); deze knallen vrijwel hetzelfde alleen íets minder zwaar. Prijs per 80 in rode doos is tussen de €4 en €10.

Succes met kopen, als je van grote rotjes houd kan ik ze zeker aanraden :)

Welke rotjes raadt gij mij dan aan :O
Oké, de bollers II knallen wel harder dan onze belgische piratjes wat wij noemen.

Welke rotjes raadt gij mij dan aan :O
Oké, de bollers II knallen wel harder dan onze belgische piratjes wat wij noemen.

Als je een van beiden tegenkomt kan je die natuurlijk mooi meenemen.
Als je ze allebei tegenkomt zou ik de SuperBöller II aanraden en 1 doosje van de andere erbij, zodat je hebt ervaren hoe ze knallen. Het jaar erop zal je dan beter kunnen kiezen omdat je ze allebei hebt ervaren.

Ook een aanrader zijn de kubus kanonslagen van de Aldi of de Lidl. Vonken lekker en de knal is wel te doen, ploffen veel. Meestal 99 cent voor €3 en €1,99 voor 6 stuks.

Als je een van beiden tegenkomt kan je die natuurlijk mooi meenemen.
Als je ze allebei tegenkomt zou ik de SuperBöller II aanraden en 1 doosje van de andere erbij, zodat je hebt ervaren hoe ze knallen. Het jaar erop zal je dan beter kunnen kiezen omdat je ze allebei hebt ervaren.

Ook een aanrader zijn de kubus kanonslagen van de Aldi of de Lidl. Vonken lekker en de knal is wel te doen, ploffen veel. Meestal 99 cent voor €3 en €1,99 voor 6 stuks.

Je de kubus kanonslagen zijn mooi, het niet leuke daarvan is dat het met touwtjes ofzo is verpakt, dat maakt de knal wat minder hard volgens mij. Ik heb ze vorige jaar gekocht en ja ze zijn wel wat harder dan de super bollers II. Maar voor 30 kubus kanonslag betaal je 10€
voor 80 super bollers II betaal je rond de 10€.

Back
Bovenaan