Super 3

Ruben

VWC lid
SUPER3-500x500.jpg

Artikelnummer: onbekend
Artikelnaam: Super 3
Netto Kruitgewicht: - gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: zie film
Richtprijs: 17,50
Film: Film Website Profivuurwerk
Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou de film van dit product niet serieus nemen aangezien dit de films zijn van Condor, Eagle, Vulture en Hawk die los al 24 euro per stuk kosten en deze 3 zouden 17,50 kosten.

Te verwachten is, is dat deze drie cake's gelijk zijn aan de Heavy 3 van Dynasty/ Wolff Vuurwerk omdat deze producten in de zelfde fabriek gemaakt worden, de label zo goed als het zelfde is (die op de cake's ligt) en de prijs ook het zelfde is.

Laatst bewerkt:
he di resta , kun je a.u.b al je films controleren , want deze film staat al in 4 topics , terwijl dit 'n film is met heel veel verschillende producten en dat maakt niet uit , want in deze film staat het product van de topics waarin je het geplaatst hebt , alleen ontbreekt de super 3 , terwijl ik bijna 100% zeker weet dat dit een kloon van de heavy 3 van dynasty is .

Damianus,

De film zijn correct. De vier cake's die in het filmpje worden getoond staan samengevat in een film aangezien ze veel met elkaar te maken hebben (224 gram, 16 schoten en 24,00 per stuk). Ik zou je ook niet kunnen vertellen waarom de Super 3 geen eigen film heeft maar dit is de film die getoont staat op de website van Katan Vuurwerk. Dus de echte film van de Super 3 bestaat (nog) niet.

De Super 3 is gelijk aan de Heavy 3 van Dynasty (Wolff Vuurwerk). Deze variant heb ik afgestoken tijdens de jaarwisseling 2007/ 2008. Ik ben erg positief te spreken over deze relatief kleine batterijen. De effecten gaan in een rap tempo de lucht in en spetteren uit elkaar in diverse kleuren en knetter. Voor dit geld zeker niet laten liggen.

In deze film staat aangegeven dat de Super 3 12 schoten per stuk heeft. Dit moet 16 zijn.

Vind het er wel een stuk beter uit zien dan de heavy 3 potjes. Het uiterlijk bedoel ik dan gewoon simpel bruin achtig karton kleur. Ziet er professioneel uit! :cool:

Dat is geen super 4, dat is de display box, €100 euro voor alle 4 samen en per stuk €26.50 euro zijn 16 schots en 224 grams cake's.

Back
Bovenaan