Styx

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: EFC-1004-025
Artikelnaam: Styx
Bruto Gewicht: 4 KG
Netto Kruitgewicht: 475 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Max. Tube diameter: 30 mm.
Effectomschrijving:
  • Red Tail to Red Peony with White Strobe Willow
  • Purple Tail to Purple and Green Strobe Peony
  • Alternating Color (multicolour-Blue, Red, Green, Yellow, Violet) Tail to Alternating Color (multicolour-Blue, Red, Green, Yellow, Violet) Strobe Peony
  • Green Tail to Brocade Crown with Purple and Green Strobe Peony
  • Time-Rain Tail to Time-Rain Willow with Blue Peony
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €34,50

eurostar_-_styx.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Eurostar Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Interessante cake met 5 verschillende effecten er in verwerkt. Uitwerkingen zijn mooi en blijven redelijk goed hangen, de een zal waarschijnlijk een finale salvo missen maar wat mij betreft is dat niet altijd nodig.

Mooie mixed cake inderdaad. Stonden redelijk wat producten van Eurostar op de wishlist, maar deze heeft als enige de schifting overleefd. Ben benieuwd!

Mooie mixed cake inderdaad. Stonden redelijk wat producten van Eurostar op de wishlist, maar deze heeft als enige de schifting overleefd. Ben benieuwd!

Waarom alleen deze als ik vragen mag ? Ik had hetzelfde, maar ik heb naast deze ook nog de Hades gereserveerd. De Styx omdat ik gek ben op willows en blinkers en de Hades om de verschillende kleuren blinkers en crackling.

Waarom alleen deze als ik vragen mag ?

Maar natuurlijk mag je dat vragen:). Net zo makkelijk als moeilijk, de keuze is reuze:). De Hades, burning volcano, supernova en valencia stonden ook op de lijst (fijne 25% korting ook bij mij), Zijn om verschillende redenen afgevallen, verkooppunt (Middenmeer) heeft nogal veel leuk spul staan van andere importeurs.

Zoals gemeld het enige artikel van Eurostar in de collectie. En gezien deze cake (en andere reacties hier) ben ik blij dat het daarbij is gebleven. Mede op basis van de demofilm aangeschaft, maar helaas niet overtuigend. Effecten opeens om-en-om, iets wat ik niet kan waarderen, geen bijzondere cake (en dat voor een joekel van een cake, viel ook op bij de andere Eurostar cakes)

Back
Bovenaan