Sturmblitz

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 01263
Artikelnaam: Sturmblitz
Bruto Gewicht: 9000 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 122 schoten - compound
Effectomschrijving: Een geweldige Zena box die in totaal 122 schoten heeft. Schiet grote effecten die tot wel 20 gram per schot bevatten. 2 kilo kruit, 4 cakes!
Afmeting: 370 x 370 x 155
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 72 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: €159,50
Voorverkoopprijs: €149,50

Bijlagen

• 01263-Sturmblitz-600x600.png
    01263-Sturmblitz-600x600.png
    230,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor 9 tientjes in de voorverkoop een prima bak. De laatste cake doet mij persoonlijk niet zo veel. Horsetails is niet mijn ding zeg maar.

Eerste 3 cakes zien er super uit. Laatste cake hadden ze er beter uit kunnen laten. Prijs is wel oké

Wat denken jullie, zal deze er in het echt ook zo mooi uit zien? Hopen dat er niet te veel ingezoomed is of dat het een opgevoerde cake betreft.

Ik kijk uit naar een demo-video!

Wat denken jullie, zal deze er in het echt ook zo mooi uit zien? Hopen dat er niet te veel ingezoomed is of dat het een opgevoerde cake betreft.

Ik kijk uit naar een demo-video!

Wat je op de film ziet is niet onmogelijk, het is niet een enorme overloaded sample als ik het filmpje inschat.

Voor 9 tientjes in de voorverkoop een prima bak. De laatste cake doet mij persoonlijk niet zo veel. Horsetails is niet mijn ding zeg maar.

ik vind horsetail juist prachtig mits ze goed uitgewerkt zijn.
Bij deze cakebox lijken ze heel mooi en goed uitgewerkt te zijn.

inderdaad voor 9 tientjes een prima box

Deze combi doos was hier te koop voor 89,95.

Na het filmpje op de site van Zena te hebben bekeken besloten om deze combi doos te kopen
en zeker geen spijt van gehad.

Super mooie combi doos, met harde klappen en een groot effect in de lucht.:applause:
Zeker een aanrader.

De potten hebben allemaal een reserve lont. Zelf heb ik de doos in deze volgorde afgestoken: 1-2-4-3.

Hieronder een foto zoals ze in de doos zitten:
IMG_2572.jpg

Zeker goeie doos wij op volgorde . Harde klappen lekker tempo . Vond alle cakes van zena top eigenlijk . Brocade willow tip enz

is nog wel n straatfilm maar weenie of die lui hier al weer gelinkt mogen worden

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer van de mist op het straatfilmpje. Horsetails niet erg goed te zien. Al ziet de rest van de box er niet onaardig uit. Alleen intressant als de horsetail goed uitgewerkt is. Want zonder dat effect hebben we al genoeg van dit soort boxen met deze effecten toch?

Lukt het met uploaden, ik ben wel benieuwd :D

jazeker ik heb hem 2 maal geschoten en gefilm de ene wordt op het moment verwerkt door youtube dus even geduld voor ze beide goede kwaliteit hebben maar wat een bizare boxen waren dit . iedereen was gewoon een beetje stil !

Nummer 2 :

Back
Bovenaan