Striker *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6647
Artikelnaam: Striker
Bruto Gewicht: 8,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1228 gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: Begin de avond op een fantastische manier en sluit het af met een sierlijke compound. De Striker neemt je mee in een sprookje vol sierlijke effecten en glittergouden staarten.
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €159,95

6647-Striker.png

Ik vind dit best een leuk doosje om te zien, echter twijfel ik een beetje! Wordt hier op de hoek verkocht, maar als ik kijk naar de grammen dan weet ik niet of ik deze wel ga halen of niet. Twijfel geval,, iemand hier die me uit de twijfel kan halen?

Kwaliteit zal goed zijn. Maar 1300 gram, dat zijn nog geen 3x 500 grammers. De vraag is of je er 160 euro voor wilt neerleggen.

Ik ben van mening dat met 20mm gewoon geen mooie uitwerkingen mogelijk zijn (als boeketten). Ik zie vooral ook opvulling van goud en weinig effect. Behalve bij het laatste stuk, de oranje flitter/photoflash.

• Like
Waarderingen: 3xh
Ik ben van mening dat met 20mm gewoon geen mooie uitwerkingen mogelijk zijn
Die mening heb ik ook altijd gehad, maar er zijn merken die dat dus wel kunnen zo als Argento/Funke en dergelijke. Toch blijf ik net als jou heel terughoudend met 20 mm producten.

• Like
Zeker, er zijn dingen mogelijk en het is zeker niet slecht. Maar mij kan het niet bekoren, zelfs geen funke. Bij 20mm boeketten zal het vooral moeten rammen om (bij mij) nog enige indruk te maken.

Als fluit/knal/swirl/tails etc. Is 20mm meer dan prima en kan er fantastisch vuurwerk mee gemaakt worden.

• Like
Back
Bovenaan