Street Of Dreams 75's

Normaal zou ik ook wachten op meer straatmateriaal, maar tijdens de grote uitverkoop van Haokan moet je soms wel gokken anders sta je met lege handen:p De 1 na andere box vloog uit de webshop... Ik ga hem zeker filmen, helaas moet ik nog lang wachten...

Inderdaad en met die prijzen is het wat prettiger gokken, heb ook nog een 4 seasons, 6 elements, 1.2" green tail to purple stars, immortal gold, etc er gekocht, dus vergelijk genoeg :D

Sow dat is een flinke voorraad! 6 elements, 4 seasons en immortal gold noem ik geen gokjes hehe dat zijn gewoon zekerheidjes!

Nou, vooruit dan. Ik zet m'n film alvast online voor jullie :wink:

Hier is mijn straatfilm van afgelopen jaar.

Het is een prima box, waar niks mis mee is. Maar voor 100 euro mist ie wat mij betreft de wauw-factor. Het is allemaal degelijk, keurig uitgewerkt, en netjes. Maar gewoon wat te braaf, te voorspelbaar. Dat neemt niet weg dat de crackling mine het erg goed deed, en dat de laatste salvo cake prima in elkaar stak.

Bedankt voor je film darksoul! Zier er goed uit! 100 euro zou ik er ook niet voor over hebben, maar 63 euro vind ik Nog wel te doen. De salvo"s op het einde zien er gaaf uit maar het begin is inderdaad een vrij karig! Vind jij 63 euro voor deze bak te doen?

Ik vind deze persoonlijk de minste van de 3 75 shots mania boxen. Een beetje een rommeltje van alles wat, maar wel eentonig. Dan vind ik de kleuren en boeketten van Soul Stripper en C.O.L.O.R. CREAM mooier.

Gevonden op youtube;

Hier is de Street of Dreams te zien na de C.O.L.O.R. CREAM, geen idee hoeveel keer, maar het lijkt er op dat het vooral veel cake C is.

Edit; zelfde show, andere camera

Laatst bewerkt:
De blinkers in de street of dreams trokken mij over de streep. Op youtube zag ik een straatfilmpje van de soul stripper, de box kwam goed over alleen het extraatje ontbrak voor mij. Van de color cream vond ik weinig materiaal dus ik moest een keuze maken. Alle cakes verdwenen tijdens de uitverkoop van haokan, dus het werd de street of dreams

De blinkers in de street of dreams trokken mij over de streep. Op youtube zag ik een straatfilmpje van de soul stripper, de box kwam goed over alleen het extraatje ontbrak voor mij. Van de color cream vond ik weinig materiaal dus ik moest een keuze maken. Alle cakes verdwenen tijdens de uitverkoop van haokan, dus het werd de street of dreams

Ik vind het zeker geen slechte box hoor, alleen zou ik hem nooit A>B>C schieten. Eerder A+B>C. Dan heb je denk ik een veel mooier spectakel. Dat crackling wolkje hadden ze van mij overigens weg mogen laten, dat vind ik echt niks toevoegen.

Had deze als vervanger voor So What! gekregen. Vond het niet veel bijzonders. De laatste cake was leuk maar voor de rest weinig spektakel (wat je in mijn ogen wel mag verwachten van een cake die voor gemiddeld €100,- over de toonbank gaat).

Niet het beste beeldmateriaal, maar ach beter dan niks. Vond het wel een aardige box met een leuke finale. 99 euro is geen schappelijke prijs voor deze box, voor onder de 60 euro is deze box de moeite waard Met dank aan steef-Kaboom voor het uploaden!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan