Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wanneer: 19 juli 2010
plaats : Stompwijk
provincie : Zuid-Holland
wie : Beko Vuurwerk
kaliber: nog niet bekend
tijd : 23.00 uur
Er wordt tgv de Stompwijkse paardedagen afgestoken. Er wordt deels consumenten / deels professioneel vuurwerk afgestoken. Het professionele deel bestaat voornamelijk uit flowerbeds.
Gr stefan , gaan dr nog mensen na toe ?
p.s de tijd en adres zijn ook juist !
Ik hoop dat ik erbij kan zijn, kan alleen niemand vinden met een rijbewijs en een auto. Mocht er iemand zijn die vanuit het Westland 2 personen mee kan nemen dan zou dat erg fijn zijn.
Heey sethjuh,
Als ik een auto had dan had je zo kunnen mee rijden, maar ik ben zelf ook afhankelijk van andere, en onze auto zit vol.
Hoop wel voor je dat je dr bij kunt zijn !
hahaha slechte herinneringen aan je vorige show ?
Heb dr zin in, alles staat al klaar en ook bier natuurlijk
Zie je straks, weet je al ongeveer hoelaat, van je broertje wordt ik niet veel wijzer
was een goede show ! Lekker zo op maandag avond, film en foto's vanavond of morgen online
Het was een show van ongeveer 9 min met enkel consumentenvuurwerk, finale was zeker top !
Gr stefan
p.s er was geen prof vuurwerk zoals eerder was vermeld.
Bedankt voor de foto`s jap ! vooral die laatste vind ik er mooi !
Die van mij vallen toch wat tegen, zal ff kijken als er toch wat leuks bij zit om te posten.
Bedankt voor de film en de foto,s jongens
Ook een show met enkel consumentenvuurwerk kan leuk zijn om naar te kijken.
Als er maar een tempo in zit, goede en variatie in producten in voorkomen en een leuke afsluitende finale
Graag gedaan mootan, het was gister zeker niet vervelend om daar tezijn, lekker weer + biertje + muziek en natuurlijk vuurwerk.
Consumentenshow kan zeker leuk zijn gisteren ook, het was een show van ongeveer 9 minuten, en ik heb me daarvan geen seconde verveeld. De show begon wel wat rustig daarna ging het in een lekker tempo de lucht in. na ongeveer 7 minuten kwam er nog een stuk tekst met daarop,( Wedden volgende jaar weer ) toen dit klaar was kwam er een mooie/snelle finale !