Stelling: Vuurwerk afsteken verbieden (allemaal even meedoen a.u.b)

Ik wist wel, alleen door de topictitel dat het bericht wel van de Telegraaf moest zijn. :p En ja hoor. :bonk: Campingkrant eerste klas.

ingevuld maar vrees voor de uitslag rot krant met elk jaar dezelfde poll .
de rotte appels mogen het niet verpesten voor de liefhebbers en 1 centrale plaats is voor mij geen optie oudjaar gaat er ook om dat je met je familie bij elkaar kan zijn en als we dit gaan verbieden whats next?
trouwens als het zo zou gaan wat krijg je dan overvolle steden alcohol misbruik en massale vechtpartijen door het gevolg van alcohol ?

ook maar snel gedaan, wie weet heb je anders volgend jaar een vrijwilliger in je nek hijgen die kijkt of je wel netjes aan het stoken bent.....

Gedaan! Maar komt vast niet heel goed uit en of dit nou zo representatief zal zijn?:P

Gister was het nog mooier, Arno bonte was bij standpunt NL waarbij geloof ik 88 procent voor een vuurwerk verbod was,doe dat zelfde onderzoekje dan ook even bij Slam FM en 538 bijvoorbeeld en kijk dan eens naar het percentage. Wat een dwaas die man!

Ja, en mensen die tegen vuurwerk zijn zullen het toch proberen te gebruiken en zo representatief mogelijk maken. Maar we moeten gewoon allemaal stemmen en dan hopen op het beste!

De media en overheid blijven het probleem elk jaar weer bij vuurwerk leggen. Ook zij zouden toch beter moeten weten dat het om gedrag gaat. Het speelt niet alleen rond de jaarwisseling en word een steeds groter maatschappelijk probleem.
Heb het ook maar even ingevuld. Ik mis alleen wel wat vragen en antwoorden bij de vragen. Ook de 150 leestekens helpen niet.

Ze willen voorkomen dat wij goede argumenten in de zaak brengen. Als die limiet van 150 tekens er niet was, had ik een heel betoog geschreven :p

Heb uiteraard als liefhebber meegedaan en jammer dat je maar met 150 tekens mag reageren anders had ik nog wel een uur door kunnen gaan. Deze traditie moet in ere worden gehouden. Allemaal stemmen mannen....

Ook ingevuld, houd dit nooit op wil je het zo graag verbieden he nou, ik ben geen heilige maar ik zal mijn woede die er dan is ipv van feestvreugde op een ander manier tot uiting brengen.

Stop dan ook je oliebollen meteen in het verbod wie weet is het vet niet ververst, champagne ook krijg je misschien een champagne bril die kurk kan misschien ook een kort lontje hebben.

Ik word dit zooooooo ongelofelijk zat.

Mag hopen dat er een leuke prijs valt op mijn staatslot dan verkas ik naar elders waar je nog zelf mag weten hoe je wil leven.

Back
Bovenaan