Stelling: Geen vuurwerk meer bij de kermis.

densta

VWC lid
DEN HELDER - Vuurwerk maakt een hoop herrie, is slecht voor het milieu, kost een hoop geld en is erg vervelend voor de huisdieren in Den Helder.

Dus stoppen daarmee na afloop van de kermis. Leg het knallen tijdens de kermis via een politiek besluit aan banden, vinden de dierenambulance en raadslid Marinus Vermooten. Daarom is de stelling: Geen vuurwerk meer bij de kermis.

Eens? Oneens? Laat het horen.

Stemmen kan via de website: dichtbij.nl/noordkop.

Bron:http://www.noordhollandsdagblad.nl/...ling-Geen-vuurwerk-meer-bij-de-kermis?lref=L2

pfffff. En een kermis maakt geen lawaai, nee tuurlijk niet.
Ga toch fietsen zeg... Hebben echt het verstand verloren na de botsauto's.
greetz

En zo gaan ze steeds een stapje verder gestoorde lui.

Wat ik al die tijd al zeg. Dat zogenaamd netjes gedragen. Dit wordt professioneel geschoten, mensen op afstand, veilig vuurwerk, geen ongelukken en toch moet het verboden worden. De anti-vuurwerklobby draait anno 2014 overuren

Dat was de laatste keer dat ik geld in de buis van de dierenambulance heb gedaan.steun zulke mafkezen niet meer.Lijkt wel of het iedereen naar der bol stijgt.

laten ze dan die hele kermis maar schrappen dan .
dat geeft ook lawaai en al dat zwerf afval is net zo slecht voor het milieu .
tja als het zo moet weet ik er ook nog wel eentje .

Er komt echt geen eind aan.Een Kermis zonder vuurwerk? Laat dan maar, schaf dat ook maar af, kan er ook nog wel bij.:rolleyes: Oh ja voor ik het vergeet wilde dieren in het circus kan ook niet meer zie ik net op tv.

Ach ik vind dat je best rekening mag houden met dieren per slot van rekening kan door het geluidsoverlast de zeldzame bospadmakreel zich niet goed voortplanten:p

Ach ik vind dat je best rekening mag houden met dieren per slot van rekening kan door het geluidsoverlast de zeldzame bospadmakreel zich niet goed voortplanten:p

Ja en wat denk je van de Kuifleeuwerik en de kneu, als deze vogels d'r eigen niet meer voortplanten zijn ze uitgestorven. DUS GEWOON ALLES AFSCHAFFEN,ook de kermis zelf.

Wat makkelijk weer om vuurwerk te gebruiken als excuus. Misschien is mijn gedachte dan wat extreem. Maar dan moeten we maar gelijk weer een auto vrije zondag elke maand hebben net als vroeger. Ieder verplicht een zonnepaneel of boiler op het dak. Een auto die minimaal 1 op 15 loopt ivm milieu uitstoot. Speaker installatie,s die niet harder gaan dan x aantal decibel. Verplicht led tv en verlichting. Wantt oww het milieu is heilig. Laat ze daar op rotten in den helder schijnheilige haha. De mensheid heeft heel wat dieren al na de ***** geholpen die voor de mens moest wijken. En dat is natuurlijk allemaal de schuld van vuurwerk :). NOT laat ze een leven zoeken in den helder :)

Kermis ook gelijk afschaffen, scheelt weer allerlei inbraakgolven die "spontaan" ontstaan als er een kermis in je dorp staat ;-)

Geen vuurwerk geen kermis dan bieden afschaffen

Kermis maak ook heleboel overlast en is ook slecht voor het milieu iedereen gooit als maar op straat :rolleyes:

Geen vuurwerk geen kermis dan bieden afschaffen

Kermis maak ook heleboel overlast en is ook slecht voor het milieu iedereen gooit als maar op straat :rolleyes:

Wat een flauwekul. Meteen ook kermis afschaffen, niks afschaffen. Geen kermis en geen vuurwerk waarom van mensen hun plezier ontnemen voor een paar azijnpissers?

Back
Bovenaan