[ Stelling ] Bestaande cakeboxen moeten compound worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterBsc

VWC lid
Zoals de titel al omschrijft: Cakeboxen moeten compound worden. Wat vind jij hier van? En wat zou de consument hiervan vinden?

Een paar gedachtes die je kan hebben:

- Nee, de kans op vertraging is dan aanwezig en als ik zelf doorlont dan heb ik hier zelf controle over.
- Nee, hierdoor gaat de prijs omhoog ( dubbele keuring ).
- Ja, dit vergroot het gemak en verminderd mogelijke stress die je krijgt van al je cakeboxen doorlonten.
- Ja, vooral voor de gewone consument is dit veel prettiger
- Ja, dit vergroot de veiligheid aangezien er minder mensen boven een cakebox hangen om de volgende cake af de steken midden op straat.

Dit is meer een vraagstelling. Ik vind persoonlijk compound een hele goede vooruitgang, zeker voor de gewone consument. Bij Rubro en Evo had ik ook geen enkele vertraging en dan is het echt perfect. Echter, sommige importeurs hebben tot nu toe wat 'slechtere' compound op het gebied van vertraging en dan breekt het echt het product. Bijvoorbeeld VuurwerkTotaal en Vulcan.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Brandt los!

Ik vind compound een erg goede en fijne ontwikkeling, anderzijds heb ik ook niks tegen de doorlont boxen, vindt het ook niet erg om te lonten. Allebei heeft zo zijn voor en nadelen, als je het nadelen mag noemen.

Inderdaad, hier is al een uitgebreid topic over, laten we daar verder gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan