Stars over Vienna

Dit begint een klassieker te worden, maar hij doet het nog altijd erg goed. Zeer luide knallen en grote boeketten.

Gespot voor 13,50 en gezien de reacties en videos hier is dat zeker een mooie prijs voor dit potje. Gelijk maar even meegenomen!

Vind het raar dat we kennelijk gewoon niet kunnen noemen dat het bij ... staat voor €13,50 dus dat doe ik wel

Ik gaf recent ook een hint, maar dat mocht niet ivm reclame.. Mijns inziens is het geen reclame maar het helpen van mede-freaks zonder enig (eigen)belang.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gaf recent ook een hint, maar dat mocht niet ivm reclame.. Mijns inziens is het geen reclame maar het helpen van mede-freaks zonder enig (eigen)belang.

Ja ik vind dat reclame argument van de admins dus nogal ver gezocht. 99/100 keer dat iemand een freakprijs noemt in een product topic is het een gunst naar mede freaks en om dit te versperren vind ik gewoon onlogisch, want er worden onderling vervolgens alsnog meerdere pms verstuurd of iemand moet heel kryptisch de locatie/naam noemen.

Zag er net 1 in de straat afgaan. Wat een leuke pot is dit. Klapte er goed op los.
Mooie grote spreiding met blinkers.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan