Stargazer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1948
Artikelnaam: Stargazer
Bruto Gewicht: 800 gram
Netto Kruitgewicht: 202 gram
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Supervoordelig pijlenpakket met maar liefst 18 toppijlen!
Kartoninhoud: 15/18
Richtprijs: € 24,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1948_stargazer.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou toppijlen.. ik vind ze maar slecht uitgewerkt. Ik snap ook niet dat ze de pijlenpakketten in Nederland zo karig vullen. Ja je hebt er wel een paar goede bij zitten, van Rubro en Zena. Maar als je dan een nieuw pakket gaat produceren, maak er dan iets goeds van en niet zomaar wat in elkaar flansen.

In het verslag staat dat Wolff de pijlenpakketten goed onder de loep zou nemen en dat dit mooi nieuws zou zijn. Daar merk je dan bij dit pakket niet zo veel van!

Als je naar het netto kruitgewicht kijkt kan je ook niet echt veel verwachten van deze pijlen.Voor ons misschien niet interessant maar voor een doorsnee consument is het veel voor weinig. :p

Als je naar het netto kruitgewicht kijkt kan je ook niet echt veel verwachten van deze pijlen.Voor ons misschien niet interessant maar voor een doorsnee consument is het veel voor weinig. :p

Dat is precies het gene wat ik nou niet snap, dat beetje kruit meer maken niet de kosten. Als je al maar 40 gram in een pijl mag, wat al zeer weinig is, vul ze dan ook maximaal.

Back
Bovenaan