SRPYRO - Willow Box [Compound]

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: CLE4550/CTN
Artikelnaam: Willow Box
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1999 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

SRPYRO Willow Box.jpg

Als deze zo in de straat presteert heb je echt een parel! Wat een een dik goud, dat wordt goud koppen!

Zo dan…. Deze had ik niet eerder gezien.
Ze gebruiken in hun compounds heel veel goud. Maar deze is wel erg goed uitgewerkt.

De straat video’s zijn nog steeds goed, maar niet zoals de Chinese demo video.
Ook giga wind gevoelig natuurlijk.

Mijn ervaring met merken als SRPyro, Pyroproduct/Pryme, El Gato, Riakeo en Funke/Argento/Iskra/Albert is dat je deze in het echt moet meemaken. Daar kunnen die filmpjes niet tegen op. Vorig jaar meerdere producten mogen bewonderen op de demo van Passion4Pyro van de merken SRPYRO en Pyroproduct/Pryme. Wat een ongelooflijke kwaliteit. Het is dat ik mijn complete budget al 3 keer had uitgegeven.
Voor dit jaar staan deze merken hoog op mijn verlanglijstje. Aangevuld met El Gato, Riakeo en natuurlijk Funke.

Mijn ervaring met merken als SRPyro, Pyroproduct/Pryme, El Gato, Riakeo en Funke/Argento/Iskra/Albert is dat je deze in het echt moet meemaken. Daar kunnen die filmpjes niet tegen op. Vorig jaar meerdere producten mogen bewonderen op de demo van Passion4Pyro van de merken SRPYRO en Pyroproduct/Pryme. Wat een ongelooflijke kwaliteit. Het is dat ik mijn complete budget al 3 keer had uitgegeven.
Voor dit jaar staan deze merken hoog op mijn verlanglijstje. Aangevuld met El Gato, Riakeo en natuurlijk Funke.
En waar koop je dit moois? Duitse (grens)winkels? Toch een beetje aan het oriënteren op de Duitse markt nu. Of moet je verder Europa in?

Back
Bovenaan