Spijkenisse 13-06-2009

moontan

VWC lid
plaats : Spijkenisse
provincie : Zuid Holland
wie : Katan vuurwerk
wat : onbekend
waar : parkeerterrein aan de Schenkelweg /Donaulaan. ( terrein van theater " de Stoep" )
tijd : omstreeks 22.30 uur

Het gaat hier om consumenten vuurwerk (net als vorig jaar)
hoop dat ze dit jaar een beter plekkie hebben om te knallen , want vorig jaar stond het op bijna 300 meter van het vuurwerk terrein af. en dan is consumenten vuurwerk wel heel erg klein. ik denk dat ik wel even een kijkje gaat nemen, het is tenslotte mijn woonplaats.

De vuurwerk borden staan nu vast aan zo'n beetje alle lantaarnpalen van Spijkenisse.
Het vuurwerk word trouwens aangekondigd met " GROOTS VUURWERK"
dus ik ben benieuwd,

Het RODE gedeelte waren vroeger opslaggebouwen en zijn nu helemaal gesloopt. het is nu een kale zand vlakte. en vermoed dat hier ook het vuurwerk zal ontstoken worden.

Het GELE[/COLOR] gedeelte is Theater de "De stoep" en daar omheen zal de kermis opgebouwd gaan worden. Net als vorig jaar.

vwspijkenisse1.JPG

Gister ben ik naar het kermis vuurwerk van Katan wezen kijken bij de keris van spijkenisse. Lokatie was mooi. Alleen de hoeveelheid vuurwerk viel me wel een beetje tegen. Maar dat ligt aan het beschikbare budget van de kermis.
de show moest 10 minuten duren volgens de schieter.
ik heb heeeel veeel crackling gezien. verder weinig afwisseling.
knal potjes op het laatst was goed.
helaas heb ik weer wat probleempjes met mijn computer en kan momenteel geen film maken. Ik denk dat meneer Sisser wel met een film komt want we hebben naast elkaar gezeten op de vrachtwagen aanhanger.

wel heb ik vast een foto ( gemaakt met film camera ) van het schietveld.

katanspijk.gif

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan