Spijkenisse 12-06-2010

moontan

VWC lid
plaats : Spijkenisse
provincie : Zuid Holland
wie : Katan vuurwerk
wat : consumenten vuurwerk
waar : parkeerterrein aan de Schenkelweg /Donaulaan. ( terrein van theater " de Stoep" )
tijd : omstreeks 22.30 uur

vuurwerkshow ter gelegenheid van de kermis

tn_zzz_activiteit_2.png

Zoooow 2 uurtjes geleden stond ik nog op het kermis terrein te kijken naar de consumenten show van katan.
vlak voor de show was er een vechtparty op de kermis. daar door heb ik de eerste knalblokjes gemist op de film. maar de rest staat er wel op.
show zelf duurde iets minder dan 9 minuten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoooow 2 uurtjes geleden stond ik nog op het kermis terrein te kijken naar de consumenten show van katan.
vlak voor de show was er een vechtparty op de kermis. daar door heb ik de eerste knalblokjes gemist op de film. maar de rest staat er wel op.
show zelf duurde iets minder dan 9 minuten.

movie

Wat ik wel weer wat jammer vind, katan had een week of 2 terug een showtje in Rotterdam, ook toen was het nog niet echt goed donker, begin van het filmpje zie je dat het nog niet goed donker is, wel erg jammer

Voor de rest, mooie show, en later word het weer donker dat weer wel

Wat ik wel weer wat jammer vind, katan had een week of 2 terug een showtje in Rotterdam, ook toen was het nog niet echt goed donker, begin van het filmpje zie je dat het nog niet goed donker is, wel erg jammer

later in de film heb ik mijn instellingen veranderd.
waardoor het donkerder lijkt.

Dat klopt inderdaad alleen ik denk niet dat je een kermis vuurwerk moet schieten om half 12. Om 24:00 sluit de kermis ook dus.... en nu zullen ouders noog overwegen om met kinderen te gaan kijken vaak vinden ze half 12 dan al snel veels te laat worden.

Hier nog een filmpje vanuit een ander perspectief.
Ook hier is duidelijk te zien dat het nog gewoon licht was.
Ik was er niet bij, maar op het filmpje is al te zien dat de effecten, maar vooral de kleuren niet uit hun verf komen.
Jammer is dit, die zwarte achtergrond van de donkerte hebben we echt wel nodig

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan