Spectaculaire aanloop naar competitie

Spectaculaire aanloop naar competitie

Nog nooit in de 103-jarige historie kende ADO Den Haag zo’n spectaculair begin van de voorbereiding op de competitie als zaterdag. Voor de eerste training van het seizoen 2008-2009 van de naar de Eredivisie teruggekeerde ploeg meldden zich ongeveer tweeduizend supporters op en voor de nog enig overgebleven tribune van het Zuiderpark.

De spelers betraden onder leiding van de nieuwe trainer André Wetzel het veld tussen de rookgordijnen door. Met spetterend vuurwerk werkte de groep van zo’n dertig spelers de eerste oefeningen af, waarbij Wetzel via de microfoon een toelichting gaf. Op zaterdag 12 juli wacht om 17.00 uur de eerste oefenwedstrijd bij en tegen Laakkwartier aan de Jan van Beersstraat.

bericht van 07-07-08

Hartstikke goed nieuws!!!
Geweldige club ADO en fijn dat ze weer terug zijn in de competitie, altijd feest bij hun zoals je uit het artikel kan begrijpen :)

Foto's:

2m2tmdh.jpg

tn_DSCF0089.JPG

0809_1etraining_7938.jpg

eerstetraining018.jpg

eerstetraining017.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hmm tja, ADO weer in de eredivisie. Zo'n stad als Den Haag moet natuurlijk ruim vertegenwoordigd zijn in het voetbal, maar ik zie ze liever niet.
Wie kent nog het seizoen waarin ze degradeerden, met o zoveel rellen en ruzies op het veld. Dat was geen leuk voetbal.

Dus laat mij hopen dat het nu anders is, en dat overtredingen alleen bij fakkels blijven.:wink:

Zo hoort het te gaan, vuurwerk bij het voetbal.
Geweldig, het is zo sweer verhoogend!

En ja, Ado mag er van mij wel elk jaar inzitten, een mooie thuis- en uitwedstrijd.

Back
Bovenaan