Special Pyro Show [Uitloop 2019]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 6567
Artikelnaam: Special Pyro Show
Bruto gewicht: 12,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1.811 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: De vuurwerkshow van Nederland, gelimiteerd verkrijgbaar voorzien van zeer speciale effecten!
Tijdsduur: 150 seconden
Kartoninhoud: 1/1
Richtprijs: € 150,00
O.a. verkrijgbaar bij: www.vuurwerkland.nl

6567_special_pyro_show.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand deze nog gehad? Vin'k er op film nog aldoor best leuk uitzien maar helaas bij mn Wolff-tokos niet te koop.

Das voor mij te ver :D toch blijf ik hopen dat ie in een outlet opduikt. WAnt zeker dan is het langdurig genieten van opvallende effecten in een mooi gestructureerde opbouw. Echt een pyroshowtje.

idd, deze box is echt een topper, alleen onder gewaardeerd, vorig jaar een aantal van deze verkocht, en dit jaar maar 3 st :bonk:

En waarom niet, is wel interessant om dan je mening te onderbouwen ipv alleen zo'n loze kreet ?

Sorry, ik wist niet dat je boos werd...

Anyway, ik vind em iets te langzaam, te veel van hetzelfde, niet zo mijn ding.
Ik zou dan eerder voor een Magic in the Air gaan, of voor een Euphoric Happiness.

Daar zit iets meer variatie in imo...

Sorry, ik wist niet dat je boos werd...

Anyway, ik vind em iets te langzaam, te veel van hetzelfde, niet zo mijn ding.
Ik zou dan eerder voor een Magic in the Air gaan, of voor een Euphoric Happiness.

Daar zit iets meer variatie in imo...

Neu niet boos, maar het is altijd wel interessant om te weten wat anderen over het product vinden. Thnx voor je reply :thumbup:

Eigenlijk wordt deze sierlijke, langdurige, diverse box best wel onderschat. Die hele Pyroshow lijn is knettergoed, jammer dan Wolff hier niet mee verder is gegaan.

Ik zie de Traumflug omlabeling nog te koop staan. Maar eens op de wensenlijst opnemen

Back
Bovenaan