Special Carousel

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1574
Artikelnaam: Special Carousel
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: De Special Carousel uit de Zena collectie schiet 25 schoten met het nieuw ontwikkelde spinning whirlflower effect. Een gigantisch zilveren effect dat de hemel vult en langzaam uitvonkeld. Om het effect af te maken heeft Zena bij elk schot wat gekleurde sterren toegevoegd.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €.37,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd waarom je hem ook een keer meeneemt, want volgens mij is er mooier spul te krijgen voor dat geld!

Ik kan hem meenemen met een korting waardoor deze me slechts €24,15 kost. Bovendien heb ik dut effect nog niet in mijn collectie zitten, daarom is het een goede aanvulling.

Ik kan hem meenemen met een korting waardoor deze me slechts €24,15 kost. Bovendien heb ik dut effect nog niet in mijn collectie zitten, daarom is het een goede aanvulling.

Die prijs verklaard een hele hoop! Geniet ervan de 31e en vergeet niet te filmen :wink:

Deze vanavond bij Rowy mogen aanschouwen en hij presteerde net als op het filmpje van Zena, ik ben blij dat ik hem heb besteld.

Vond deze dan weer niet geweldig. Kleine boeketten en prijzig. Effecten zijn wel leuk maar iets vergelijkbaars is ook wel te vinden voor een lagere prijs.

Ik vond het een topcake! Hij kwam een stuk beter uit de verf dan op film. Ik heb hem helaas zelf niet gefilmd.

ik kreeg hem gratis, zal hem zelf nooit hebben gekocht voor de adviesprijs.
Maar het is wel een dikke cake.

Back
Bovenaan