Speciaal vuurwerkbonnenboekje in Utrecht tijdens Oud en Nieuw.

ylke

VWC lid
Bekeuring uitdelen was nog nooit zo gemakkelijk.

De sterke arm in Utrecht zal tijdens Oud en Nieuw worden uitgerust met een speciaal vuurwerkbonnenboekje. Het moet daarmee gemakkelijker zijn voor agenten en toezichthouders om een bekeuring uit te delen aan vroegtijdige vuurwerk-afstekers.

Oud en Nieuw

Dat heeft burgemeester Van Zanen de gemeenteraad geschreven, zo weet RTV Utrecht. Er worden in de stad verschillende flexteams ingezet om vuurwerkoverlast tegen te gaan. Er zijn geen vuurwerkvrije zones in de stad.

Bron

Het moet niet gekker worden : een vuurwerkbonnenboekje speciaal aangeschaft voor oud en nieuw.

Dus daar gaan ze van digitaal weer terug naar de ouderwetse bonnen, ik vind echt dat ze zich met zulke berichten indirect voor schut zetten :p

Sorry ik moet je een bon geven: uuuh waar heb ik het boekje ook alweer gelaten. Nouma, voor deze keer mag je gaan..

:shocked: :shocked:
Ahh, ik begreep het verkeert....dacht dat de politie een boekje bij zich had waarin stond uitgelegd wat cat 1 vuurwerk is etc...Voor hunzelf...

Bekeuring uitdelen was nog nooit zo gemakkelijk.

De sterke arm in Utrecht zal tijdens Oud en Nieuw worden uitgerust met een speciaal vuurwerkbonnenboekje. Het moet daarmee gemakkelijker zijn voor agenten en toezichthouders om een bekeuring uit te delen aan vroegtijdige vuurwerk-afstekers.

Oud en Nieuw

Dat heeft burgemeester Van Zanen de gemeenteraad geschreven, zo weet RTV Utrecht. Er worden in de stad verschillende flexteams ingezet om vuurwerkoverlast tegen te gaan. Er zijn geen vuurwerkvrije zones in de stad.

Bron

Back
Bovenaan