Spanje - Vuurwerk ontploft in mond van man

Gygabyte

VWC lid
Een man uit Gibraleón in Huelva is ernstig gewond geraakt toen vuurwerk, een "rotje", in zijn mond ontplofte.

De man had het vuurwerk tussen zijn lippen gestoken bij het verlaten van een discotheek in Trigueros in de vroege uren van nieuwjaarsdag. Waardoor het vuurwerk is ontploft lijkt een raadsel, volgens omstanders heeft de man het rotje niet aangestoken in zijn mond.

Chirurgen van het Virgen del Rocio ziekenhuis in Sevilla zijn ruim 10 uur bezig geweest om de schade te herstellen. Volgens zijn familie maakt de man het goed en zal hij, als een wonder, geen blijvend letsel overhouden aan dit vuurwerkincident.

http://spanje-andalusie.blogspot.com/2010/01/vuurwerk-ontploft-in-mond-van-man.html

Die dacht vast dat het van dat Arno Bonte milleubewuste vuurwerk was, wat helemaal niet zo slecht smaakt:frusty:

Heuuu lekker slim man.. Stumperd. Word inderdaad met de dag gekker. Eerst je oma in de kast opsluiten en dan vuurwerk in je mond laten knallen, daarna doe je nog even een knallertje in het achterwerk van een kat en mag je ook niet meer drinken omdat je de vuurwerkbo(m)b bent...

Je bent een rund als je ....
Om dit soort dingen moet ik tegenwoordig gewoon lachen. Doe dan ook niet zo idioot. En de dokter begint het jaar direct goed met 10 uur kruitlip correctie.

Ik denk als je dat zou doen dat diegene wel z'n kaak gebroeken heeft. Of dat de tong door de kracht van zo'n rotje door de onderkaak heen wordt geslagen en vervolgens lappen vlees onder aan je gezicht hebt hangen. Z'n tanden zal die ook wel kwijt zijn.
Met recht ben je dan zwaar gewond.
Ik heb ooit op een gore site, meen ogrish.com (maar die bestaat volgens mij niet meer) een foto gezien van een jongetje in Amerika, die een Amerikaanse versie van een zgn knalpatroon in z'n mond had laten ontploffen, nou dat was een echt gore foto wat je zag. Hij heeft het niet overleefd z'n hele mond was weg plus dat de rest van z'n gezicht helemaal was gespleten tot boven de ogen toe, echt ziekelijk goor.

Dat ding is natuurlijk niet spontaan ontploft.
Zou goed kunnen zijn dat ze bij de uitgang hutje mutje op elkaar gepakt stonden bij het naar buiten gaan en dat iemand met een sigaret in zijn/haar mond de lont heeft geschampt in het voorbij gaan. Maar goed, hoe stom kan je zijn...
@ witte reus; Ogrish is later www.liveleak.com geworden, ze richten zich echter niet meer puur op het gore als toen het geval was.
Is overigens één van mijn meest favoriete sites, heb hem als startpagina.

als je ff door spit op bv youtube kom je de meest rare videos tegen waar mensen allemaal vuurwerk instoppen in hun lichaamsholtes e.d

ik vind deze ook nogal.. ja.. dom!? :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan