Spanish Rocket

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1740
Artikelnaam: Spanish Rocket
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 79 gram
Aantal pijlen: 5 pijlen
Effectomschrijving: Schitterend pakket met 5 Spaanse sierpijlen
Afmeting:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 30/5
Adviesprijs: € 18,99
Onlineprijs: € 12,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
1740_2018__resultaat.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oef zwak voor Spaanse producten of Spaans lijkende producten,

Maar even in de gaten houden deze pijlen :)

Tof design, ben benieuwd naar de uitwerkingen maar voor deze prijs kan het niet veel bijzonder zijn, maar is de kans dat het de moeite waard is ook weer groter.

Op de doos in dat filmpje staat het productiejaar 2018.
Hoe kan dat, als dit artikel nieuw is in 2019? :confused: Is het afgelopen seizoen net te laat binnen gekomen? Of is het met opzet december 2018 geproduceerd en deze winter ontvangen in Nederland? Of is het gewoon een drukfout op de doos?

In België heeft Pyrostar (importeert via Broekhoff) soortgelijke pijlen eerder dit jaar al uitgebracht, wellicht zijn ze daarom in 2018 al begonnen met produceren.

En hier de Pyrostar versie, als het goed is is dit dezelfde als die van Broekhoff.

In de omschrijving staat ‘Spaanse sierpijlen’ dus dan lijkt het me sterk dat het puur salute zou zijn. Of die omschrijving gaat mis, natuurlijk want de gelijkenis met Zena en Pyrostar versie is groot

Broekie, kom er maar in ....

Soms voel ik mij net zo'n geest uit de fles. Dus hier ben ik!

Nee, het zijn niet dezelfde pijlen, al lijken ze er qua uiterlijk verdacht veel op! Het zijn sierpijlen. We hopen binnenkort een video met een impressie te kunnen posten.

Wat betreft het jaartal; ik heb werkelijk geen idee, maar ze zullen lekker droog zijn!

Het zijn 5 pijlen, in 4 uitvoeringen. De zwarte pijl (D) zit er 2x in:

20191120_194439.jpg

Je ziet dat ze allemaal een ander nummer hebben:

20191120_194545.jpg

20191120_194538.jpg

20191120_194552.jpg

20191120_194601.jpg

Overigens bevat iedere pijl 21 gram, wat het totaal maakt van 105 gram. Misschien kan dit aangepast worden in de startpost door een moderator?

Soms voel ik mij net zo'n geest uit de fles. Dus hier ben ik!

Nee, het zijn niet dezelfde pijlen, al lijken ze er qua uiterlijk verdacht veel op! Het zijn sierpijlen. We hopen binnenkort een video met een impressie te kunnen posten.

Wat betreft het jaartal; ik heb werkelijk geen idee, maar ze zullen lekker droog zijn!

Hoe staat het ervoor met een impressie hiervan?:angel:

Ik heb wel wat:

Dit zijn 3 van de 4 verschillende pijlen uit het pakket. De Dahlia effecten zijn niet groot, wel netjes. Maar de knal is wel écht hard! Prima pijlen dus!

Deze zijn serieus heel goed.
Had er een om 6 uur afgestoken en schrok best wel van de knal.
Effect is ook best groot voor het aantal kruit wat erin zit.

Back
Bovenaan