Spanish bomb

Inderdaad dit is best wel een lage streek...
Ik was de laatste tijd erg positief geworden over rubro, maar ik zeg nu net als de rest: wtf doen jullie nou? Als er flash in zit, dan neem ik alles terug. Maar er mag toch alleen zwartkruid in zitten. Dus hard knallen ze toch al niet.
Jammer...

NIEUW EINDELIJK VERKRIJGBAAR IN NEDERLAND!
Vlinder Ploppers.
Deze vlinder plopper met extra gevaarlijke illegale look zal uw buren versteldt doen staan!
Na ontsteking wacht u een zeer luide, aangename plop.
LET OP ZEER BEPERKT LEVER BAAR! De belgiesche winkeliers waren uw voor!
Maar goed nieuws een 2e container wacht op u!

tja was dit dan een betere benaming/omschrijving geweest:wink:

Ik heb 1 pakje.
Zijn een stuk groter dan ik verwacht had.
Dus ook meer klei!??!?! :D:D
FACTS:
Gram p/st: 2,3 gram O.O?
Total gram NEM: 55,2

Zie ook achterkant verpakking.
33c2mbs.jpg

eantvs.jpg

2cxako9.jpg

Maar goed hier dus paar foto's
Heb ze nog niet getest maar ik zag bij deze wel al wat klei lekken telleurstellend?
Voor de rest ze zijn groot en strak gerold :S.

(off topic net black spanish cracker 2012 getest en ben zeer happy dat ik ze gekocht heb :D)

Graag gedaan
Fijne jaarwisseling allemaal alvast :)

Oh, wat zijn ze groot. Oh, wat knallen ze zacht (rotje). Oh, wat een kleibommen zijn het...blijft vrijwel hele vlinder over op straat. Ontieglijke prutzooi.

Oh, wat zijn ze groot. Oh, wat knallen ze zacht (rotje). Oh, wat een kleibommen zijn het...blijft vrijwel hele vlinder over op straat. Ontieglijke prutzooi.

Dat viel bij mij nog best mee hoor, knalde ZEKER WEL harder dan een rotje.
Knal is voor NL vuurwerk nog best te doen...

Beste goede knaller deze voor NL begrippen, nog beter dan die van Cafferata en die was al best goed.

Okay heb alle vlinder versies tot op de silver flash en ook sky thunder cobra 12.5 etc.

En moet zeggen van alles knalt de Black Spanish cracker van cafferata gewoon weg ze allemaal eruit.
En dan ook nog eens veel goedkoper.
De rest knalt op de reaper van pyro power na
Duidelijk harder dan rotjes.
Maar is qua geld kwaliteit in mein ogen het niet waard.

Volgend jaar enkel nog cafferata spanish crackers voor mij. als ik nog zon dingen koop...

k vond dat ze even hard knalden als D boller. ik koop ze niet weer
mvg 38master

en het erge is in duitsland betaal je 4-5 euro voor 80 d boller en in nl 8 euro voor 24 vlinderbommen, dan vind ik de black spanish cracker nog meevallen 48 stuks 5 euro maar idd rubro zet je wel af

Dus de fabrikanten zorgen met dit soort namen dus voor de negatieve termen en lading in de media. Terwijl iedereen naar de media wijst en eigenlijk zegt ho wacht eens... dat zijn geen bommen.

Back
Bovenaan