k0enn VWC lid 6 okt 2012 #21 zijn deze pijlen het waard voor een leuk rekje? 2 pakken voor 25 euro? doen of niet. aanbieding is bij goedkopervuurwerk.
zijn deze pijlen het waard voor een leuk rekje? 2 pakken voor 25 euro? doen of niet. aanbieding is bij goedkopervuurwerk.
J Jupilerfreak Banned 6 okt 2012 #22 k0enn zei: zijn deze pijlen het waard voor een leuk rekje? 2 pakken voor 25 euro? doen of niet. aanbieding is bij goedkopervuurwerk. Klik om te vergroten... Voor die prijs zeker leuk. Goede optie denk ik.
k0enn zei: zijn deze pijlen het waard voor een leuk rekje? 2 pakken voor 25 euro? doen of niet. aanbieding is bij goedkopervuurwerk. Klik om te vergroten... Voor die prijs zeker leuk. Goede optie denk ik.
B brian the freak VWC lid 6 okt 2012 #23 Ik heb 4 setjes besteld a 50.- totaal. Geen geld voor 40 nette pijltjes. Laatst bewerkt: 6 okt 2012
Vadha VWC lid 7 okt 2012 #24 Ik heb 6 pakketten besteld ook voor €12,50 stuk, leuk voor in de schemer en in de avond. Misschien steek ik er zelfs een paar overdag af.
Ik heb 6 pakketten besteld ook voor €12,50 stuk, leuk voor in de schemer en in de avond. Misschien steek ik er zelfs een paar overdag af.