Space Spinner

Tunit

VWC lid
Artikelnummer: 153
Artikelnaam: Space spinner
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: 10 grondbloemen in een doosje met op het eind eeknetterende verrassing.
Richtprijs: €1,25
Verpakkingseenheid: 10/1
Film: ...

Laatst bewerkt:
Hmmm misschien net aan de hoge kant. Maar wel leuk als afwisseling tussen de knallen en gewone grondbloemen. Deze hebben aan het einde crackling. Dus altijd wel leuk als die koters die ermee gaan voetballen, lekker even laten schrikken dus.

Deze grondbloemen behoren niet tot de standaard collectie van mercurius en vallen niet onder de Ultimate Gold Collection.

sany0010af0.jpg

Heel anderdoosje! heb er 1 getest! was geen crackling ana het einde maar knalde gewoon zal wel een misser zijn!

Dit is net zoiets als de Twister Knal maar dan met een veel zachtere knal! Ik zeg: Niet kopen. Gaan net iets zachter als de gemiddelde kanonslag.

Volgens mij is dit product al uit het assortiment, heeft ook nooit een waarde gehad, was ver onder de maat.

Space spinners

Space spinners

De SpaceSpinners zijn nogsteeds volop verkrijgbaar. Ze zijn afgelopen jaar getest in china en daarna ook verbeterd. Als gevolg: Een Betere en hardere knal. Deze knal zou ongeveer even hard moeten gaan als de grondbloemen met knal zoals ze bij de grote vuurwerkwinkels te krijgen zijn. Ik heb ze getest en gaan inderdaad harder dan voorheen.

Dus ik zou zeggen:
Probeer ze nog een keer!

Back
Bovenaan