Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wederom een leuke cake met een mooi tempo, 16 euro lijkt mij een mooie prijs.
Als ik naar de effecten kijk knalt hij heftig uit elkaar, lijkt mij een beste beuk in te zitten.
Om heel kort te zijn : een cake van 1 op 1 qua prijs met een schitterend palm spektakel met mooie kleuren er in verwerkt, keiharde burst en goed tempo. Kort om : ruim voldoende
wat een heerlijk mooi potje was dit zeg, hij verraste me met de kleuren en afwisselende effecten, de burstkanal was ook lekker, maar moet hem volgend jaar wel vastzetten denk ik hahaha, de laatste 3 schoten vlogen me om de oren, dus heb daar weinig van kunnen zien
Was een erg mooie cake. Vorig jaar deden 2 cake's het niet en ik kreeg deze 2 x als vervanger. Was top service van Katan! Filmpje van 2 x de Soldier... http://www.youtube.com/watch?v=BaX6rxn4XVk
Soldiers of Fortune van de Cigo demo. Afstand is 70 meter, breedte van een voetbalveld.
Bedenk even dat deze in de straat net tientallen meters minder ver af is.
Ik zat deze te kijken na je filmpje van de Big Trouble, en ik dacht continu, 'waarom heb ik deze niet over de Big Trouble verkozen?'
Totdat de crackling komt, dat maakt hem een stuk minder helaas.
Wat een grove boeketten kwamen hier van af zeg! Echt één van de grootste meevallers van deze jaarwisseling. Op de demo van Cigo te R'dam was ik al onder de indruk en toen verwachtte ik dat deze het in de straat goed zouden doen. En dat bleek ook zo te zijn!