Soest 2002: Kermisherrie voor Pasen was 'respectloos'

FireDragon

VWC lid
SOEST - De fractie van Soest 2002 wil opheldering van het college over de lawaaiige kermis in Soesterberg. De partij vindt het van weinig respect voor de christelijke inwoners getuigen om dit evenement te houden in de week voor Pasen en op Tweede Paasdag.

Inwoners hebben bij de partij geklaagd over het kermislawaai op Goede Vrijdag, Stille Zaterdag en Tweede Paasdag. Het luidknallende, afsluitende vuurwerk op de avond van Stille Zaterdag was een extra bron van ergernis.

De kermis stond voorheen rond Koninginnedag in Den Dolder, maar verhuisde dit jaar naar de Kampweg in
Soesterberg.

De verhuizing is geen probleem voor Soest 2002, wel de periode waarin de kermis wordt gehouden.De partij vraagt zich af waarom van de traditie is afgeweken om de kermis te houden rond Koninginnedag.

Bron

ik ben dan ook christelijk en vind dit erg maar als je met iedereen rekening gaat houden kan je bijna niks meer en vind dit ook een beetje oude koeien uit de sloot halen. 10 jaar geleden!

Nou het gaat hier niet om het jaar 2002,maar zo heet die fractie volgens mij.:wink:

Als ze iets niet regelen in Soesterberg is het niet goed, als ze eindelijk een keer iets kunnen regelen is het ook niet goed!
Ze hebben daar altijd wat te klagen.
Was het niet de vliegbasis toen deze nog actief was, was het wel weer de ijsbaan.
Is het niet de ijsbaan is het wel weer het slopen en reorganiseren van gebouwen.

Weer OT:
Maar jongens, het heet toch paaskermis!

En de grootste grap, deze zelfde klagende inwoners waren wel met hun kids op de kermis te vinden, dus...

En de volgende groep klagers staat alweer klaar wanneer de kermis in Soest is (16-5 t/m 20-5) tijdens Hemelvaart dus ook.
En de avond ervoor weer vuurwerk:), hebben ze weer wat te zeuren bij deze fractie.

Als ze iets niet regelen in Soesterberg is het niet goed, als ze eindelijk een keer iets kunnen regelen is het ook niet goed!
Ze hebben daar altijd wat te klagen.
Was het niet de vliegbasis toen deze nog actief was, was het wel weer de ijsbaan.
Is het niet de ijsbaan is het wel weer het slopen en reorganiseren van gebouwen.

Weer OT:
Maar jongens, het heet toch paaskermis!

En de grootste grap, deze zelfde klagende inwoners waren wel met hun kids op de kermis te vinden, dus...

En de volgende groep klagers staat alweer klaar wanneer de kermis in Soest is (16-5 t/m 20-5) tijdens Hemelvaart dus ook.
En de avond ervoor weer vuurwerk:), hebben ze weer wat te zeuren bij deze fractie.

Ik ga ook klagen, die herrie met me examens vind ik niet kunnen.

Mooi dat die gelovige altijd over respect praten. Terwijl ze wel een hele kermis willen afschaffen. Kortgezegd voor hun geloof moet een hele kermis afgeschafd worden. Spreek je dan wel van respect naar andere mensen?
Dat iemand ergens in geloofd oke maar val daar andere mensen dan niet mee lastig.

Trieste lui afschaffen die fractie.

Dat ze een probleem hebben met 2e paasdag vind ik nog enigszins kunnen. de meeste winkels zijn dan ook gesloten. maar stille zaterdag, kom op zeg:S
nu las ik op wikipedia dat het zelfs voor de gelovigen zelf niet betekende dat ze die dag stil hoeven te zijn.
Deze zaterdag wordt ook wel Stille Zaterdag genoemd, omdat op die dag de klokken niet luiden tot aan de Paaswake.[1]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stille_Zaterdag

Grote ergenis over het vuurwerk in soesterberg ???????????
Heel soesterberg stond te kijken en massaal te klappen na de tijd, dus best bijzonder.

Wat kunnen mensen tegenwoordig zeiken.Vroeger hoorde je dat veel minder tegenwoordig hoor je niks anders meer alleen maar klagen gatverdamme zeg.:mad:

Grote ergenis over het vuurwerk in soesterberg ???????????
Heel soesterberg stond te kijken en massaal te klappen na de tijd, dus best bijzonder.

Ja, de show was zeker druk bezocht. Omdat er eindelijk weer eens iets in Soesterberg geregeld werd.
Heb bij mijn vorige werkgever veel glasvezel installaties gedaan in Soesterberg en dus ook bij de mensen die hebben lopen klagen. Gek genoeg herken je dat volk al bij binnenkomst als monteur...
En voor/tijdens en na de show heb ik een aantal 'oud' klanten gezien waarvan ik zeker weet dat ze hebben gezeurd, maar er dan wel bij staan.
Soest2002 heeft altijd wat te klagen en misbruikt die paar klachten van de 2 koeien en een varkenshoofd om eea op te blazen, alsof heel Soesterberg heeft geklaagd.

Nou, zelfs de verderop aanwezige paarden hebben zich aangepast.
Katan was zo netjes een cake vooraf te schieten, voor de show, om de paarden voor te bereiden op de eigenlijke show.
Katan gaf ook al aan dat de paarden het geluid van de kermis al gewend waren, maar puur uit respect toch dit extra'tje doen...

Dus wie is hier nou respectloos???

volgens mij spenderen de ambtenaren 80% van hun tijd aan complete ONZIN zoals dit soort dingen, daar valt pas op te bezuinigen !

Back
Bovenaan